شناسه خبر : 75833
سه شنبه 03 تير 1399 , 16:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جراحی همسرم بخیر گذشت!

سیدعلی - جناب اوحدی حال که به لطف و عنایت خداوند مهربان برصندلی ریاست بنیادشهید و امور ایثارگران تکیه زده اید، وقت کار است و نه فقط تکیه زدن بر صندلی!

جناب اوحدی

نمی دانم بیش از هرچیزی به چه چیزی اعتقاد دارید!

بیش ازهمه چه کسی را بیشتر دوست دارید.

قسمت نمی دهم، ولی خواهشا فکر کنید اگر شما مراجعه کننده بودید و هنوز جناب شهیدی رییس، با شما چه رفتاری می شد؟ رییس بنیادی که 7 سال عذابمان داد.

شما هم که الان پشت میزنشسته اید ببینید ارباب رجوع و ایثارگر آن طرف میز چه می خواهد؟ شما خود بهتر می دانید اگر جامعه هدف نسبت به دیگر اقشار جامعه به قانون بیشتر پایبند نباشد،  قطعا کمتر نیست!

جناب اوحدی

ما از عملکرد بیمه دی که ضعیف عمل کرده و علتش هم مشخص است ناراضی هستیم.

بانک دی و بیمه دی عمده سهامدارانش ظاهرا ایثارگران هستند ولی مدیران ارشد بنیادشهید در برهه ای چند نفر به صورت خودسرانه پول هنگفتی را به قول معروف اختلاس کردند و برای جبران مافات و کسری به وجود آمده، بیمه دی را به جان نیمه جان جامعه هدف انداختند در حالی که جنابعالی بهتر آگاهید که اکثر جانبازان و مخصوصا پدر و مادران و همسران شهدای گرانقدر بیش ازدیگران نیازبه درمان دارند.

 به عنوان مثال همسر خودم را سال گذشته 98/4/19 با برگه بستری به بیمارستان مراجعه کردیم بلافاصله مسئول پذیرش به اتفاق همکارش محاسبات را انجام دادند و گفتند مبلغ (10800000) تومان به صندوق واریز کنیم و فیش واریزی را تحویل دهیم تا مقدمات بستری و جراحی انجام شود. با اینکه همه موجودی حسابم را که مبلغ (5800000) تومان بود را با توافق با آنها به حساب بیمارستان واریز کردم و همسرم بستری شد. ولی بعداز ظهر همان روز که وقت عمل جراحی ایشان بود دخترم تماس گرفت و با نگرانی اعلام کرد تا همه پول را واریز نکنیم جراحی انجام نمی شود. بالاخره با گرفتن قرض از این و آن و واریز کردن بقیه مبلغ بیمارستان، همسرم دیر هنگام به اتاق عمل برده شد و مورد جراحی قرار گرفت  که البته خدا کمک کرد و به خیر گذشت.

لطفا طوری برنامه ریزی کنید که دیگر ایثارگران دچار چنین مشکلاتی نشوند و بیمه دی سریعتر نسبت به پرداخت اینگونه هزینه ها با ارائه فاکتورهای مثبته اقدام کند تا جانبازانی مثل من که با قرض و کلی گرفتاری مالی هزینه های درمان بیمارستان را پرداخته اند دچار مشکل بیشتری نشوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi