شناسه خبر : 75922
شنبه 07 تير 1399 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدردانی علمای اهل‌سنت از رزمایش سپاه

گزارش|قدردانی علمای اهل‌سنت از رزمایش سپاه / ‌انهدام مقر تروریست‌ها قلب ملت ایران را خوشحال کرد

علمای برجسته اهل‌سنت کردستان با قدردانی از فرماندهان کشوری و استانی سپاه بابت برگزاری به‌موقع رزمایش "اقتدار شهدای کُرد مسلمان و ‌انهدام تروریست‌ها "، دیدگاه خود را نسبت به تأثیرات و بازتاب این رزمایش در دنیا بیان کردند.

زمایش سالانه سپاه با عنوان "اقتدار شهدای کُرد مسلمان" با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و جمعی دیگر از فرماندهان سپاه در منطقه عمومی شهرستان‌های دیواندره، مریوان و سقز برگزار شد.

در این رزمایش سپاه پاسداران همانند سال‌های گذشته باری دیگر ارتقاء توان رزم و آمادگی سبزپوشان غیور و قهرمان کشورمان را اجرا و ارزیابی کرده و ضربات متعددی بر پیکره تروریست‌هایی که اقداماتی علیه امنیت و مناطق مرزی استان کردستان انجام داده و منجر به بروز حوادثی تلخ و شهادت چندین تن از رزمندگان سپاه بیت‌المقدس شدند، زدند و با حملات توپخانه‌ای، موشکی و پهپادی؛ مقرهای‌ ضدانقلاب را منهدم کردند.

نیروی زمینی سپاه در این رزمایش با موفقیت توانست تعداد قابل توجهی از نیروی‌های عملیات سپاه را از فواصل دور به منطقه عمومی رزمایش در استان کردستان منتقل کرده و یگان‌های عمل‌کننده وارد بخش اجرای مأموریت‌های محوله شدند.

نیروهای سپاه با عملیات تهاجمی سنگین و تسلط بر راهبردهای رزمی و رصد اطلاعاتی و عملیاتی مانع هرگونه فعالیت دشمن شده و با پشتیبانی نیروهای سپاه، لشکر 22 و یگان‌های تحت امر قرارگاه استانی شهید شهرامفر حاضر در این رزمایش، نسبت به اجرای آتش سبک و سنگین توپخانه‌ای و حملات موشکی و پهپادی به‌روی اهداف از پیش تعیین‌شده اقدام و در مدت زمان بسیار کم مقرهای تروریست‌ها را منهدم کردند.

رزمایش سپاه پاسداران امسال در حالی در استان کردستان برگزار شد که بازتاب آن در تمام رسانه‌های داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفت و منجر به رعب و وحشت ضدانقلاب و خوشحالی دل هموطنان و مردمان این دیار شد.

علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان نیز هرکدام به نمایندگی از مردم استان کردستان در گفت‌وگوهای جداگانه‌ای با خبرنگاران تسنیم، ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از فرماندهان کشوری و استانی سپاه پاسداران بابت برگزاری به‌موقع رزمایش "اقتدار شهدای کُرد مسلمان"، خروجی این رزمایش را سبب «ارتقای امنیت پایدار کنونی، پاک‌سازی منطقه از لوث گروهک‌های تروریستی، نشان دادن گوشه‌ای توان نیروی انسانی، تجهیزات و موشک‌های نقطه‌زن سپاه» عنوان کردند؛ که در ادامه مشروح آن از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد:

ماموستا رستمی: برگزاری رزمایش سپاه بیانگر امنیت پایدار در کردستان بود؛ سبزپوشان؛ خداقوت و دست‌مریزاد

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، توسعه و آبادانی هر کشور و استانی را در گرو امنیت پایدار دانست و اظهار داشت: امنیت پایدار موجب کرامت، شرف ،عزت و سربلندی مردم شده است.

وی با بیان اینکه ناامنی در هر کشوری ناموس و کرامت مردم را به خطر می‌اندازد، افزود: دو نعمت امنیت و سلامتی نعمت‌های ناشناخته‌ای هستند که انسان با از دست دادن آن‌ها، قدر و اهمیت این دو نعمت را متوجه می‌شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با بیان اینکه امنیت کنونی موجب پیشرفت و توسعه استان می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه مردم این دیار زیر چتر امنیت، آرامش و آسایش به راحتی زندگی کرده و به امورات روزمره خود می‌پردازند.

وی امنیت پایدار استان را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح، به‌ویژه سپاه پاسدارارن انقلاب اسلامی دانست و گفت: امنیت معیشتی، امنیت زندگی و امنیت کشور جزء مسائل مهم کشوری است که همه متولیان امر در حال تلاش و فعالیت هستند.

ماموستا رستمی با یادآوری اینکه بزرگترین نعمت نزد خداوند و دین اسلام، «امنیت پایدار» و بعد از آن «رزق و روزی حلال» است؛ تاکید کرد: باید همه با هم قدر امنیت کنونی را دانسته و تا آخرین قطره خونمان پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بمانیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن قدردانی و خداقوت به فرماندهان کشوری و استانی بابت برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کُرد مسلمان در استان کردستان اظهار کرد: این رزمایش بسیار به‌موقع برگزار و بیانگر امنیت پایدار در این سرزمین کشور است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با ذکر اینکه برگزاری رزمایش "اقتدار شهدای کُرد مسلمان" ترس به دل گروه‌های معاند و ضدانقلاب انداخت، به تروریست‌ها هشدار داد: در صورت کوچک‌ترین تحرک بر علیه امنیت مردم، با پاسخ‌های سخت و پشمان‌کننده سپاه قهرمان روبه‌رو خواهند شد.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه به‌صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت مردم تلاش و کوشش می‌کنند، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های انسان ایماندار محبت، دوستی وفاداری به وطن است که خوشبختانه در میان فرزندان این مرز و بوم به خوبی نمود داشته و باید برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن، همواره حافظ انقلاب اسلامی بمانیم.

امام جمعه سنندج با ذکر اینکه خدمت بزرگ سپاه پاسداران در برگزاری رزمایش‌های مختلف و خدمت در راه حفظ وطن و ایران اسلامی از زمان جنگ تاکنون بسیار تحسن‌برانگیز است؛ ادامه داد: نیروهای این نهاد انقلابی اجازه کوچکترین دست‌درازی به دشمن نداده و برای حفظ امنیت مردم جان فدا می‌کنند.

وی رزمایش سپاه را نشانه زحمات، توانایی و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ارتقای امنیت و آسایش دانست و بیان کرد: باید ضمن خداقوت و دست‌مریزاد به سبزپوشان به‌خاطر پاک‌سازی منطقه از لوث گروهک‌ها و انهدام مقرهای تروریست‌ها؛ حفاظت از سرزمین و آب و خاک را همانند عشق مادری به فرزندانش و عشق فرزند به مادرش، باقوت دنبال کنیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: باید با تمام توان سرزمین خود حفظ کرده و اجازه ندهیم دشمنان به مرزهایمان نفوذ کنند چراکه وجود ننگین آنان، موجب فساد و نابودی اقتصاد و امنیت کشور می‌شود.    

ماموستا خدایی: پاک‌سازی منطقه از لوث تروریست‌ها در رزمایش سپاه موجب خوشحالی دل مردم شد

ماموستا عبداالرحمن خدایی، عالم برجسته اهل‌سنت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه برگزاری رزمایش اقتدار شهدای کُرد مسلمان بیانگر امنیت پایدار در استان کردستان بود، اظهار داشت: امنیت و آسایش در کشور موجب توسعه و پیشرفت خواهد شد و مردم با خیالی آسوده به کار و تلاش می‌پردازند.

وی افزود: این امنیت و آسایش ناشی از تلاش‌های نیروهای مسلح، به‌ویژه سپاه پاسداران است و امیدواریم این آرامش همچنان برقرار باشد.

امام جمعه شهرستان بانه رزمایش اقتدار نیروهای سپاه پاسداران و پاک‌سازی منطقه از لوث تروریست‌ها، مردم را دلخوش و تروریست‌های بزدل را از خاک کشور فراری داد، بیان کرد: حملات موشکی، توپ‌باران و انهدام مقرهای ضدانقلاب پیام بزرگی برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت، امیدواریم این توان بالای نیروی انسانی و تجهیزات را دیده و برای همیشه عبرت بگیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس، شکست‌خورده و نتوانسته هیچ اقدامی علیه ایران انجام دهند؛ تصریح کرد: خدا را شاکریم که با زحمات و تلاش‌های سپاه پاسداران انقلابی اسلامی امنیت و آسایش در کشور و سراسر استان کردستان برقرار است.

ماموستا خدایی با ذکر اینکه تروریست‌ها دشمن کُردها هستند، خاطرنشان کرد: ضدانقلاب هیچ‌گاه چشم دیدن امنیت و آرامش مردم استان کردستان را نداشته و همیشه با ترور و تبلیغات دورغین‌ همچون ما «مدافع حقوق کُردها: هستیم، به‌دنبال ایجاد ناامنی و تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی بوده اما غافل از اینکه همه مردم ایران اسلامی یکپارچه پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شهرستان بانه اظهار کرد: مردم استان کردستان همیشه قدردان مدافعان امنیت بوده و دعای خیر سلامتی و پیروزی خود را بدرقه راه این تلاشگران کرده و هیچ‌گاه فریب توطئه‌های دشمنان را نخواهند خورد.

ماموستا شیرزادی: اقتدار سپاه در رزمایش شهدای کُرد مسلمان بار دیگر به دنیا ثابت شد

ماموستا مصطفی شیرزادی، عالم برجسته اهل‌سنت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اقتدار نیروهای سپاه پاسداران و امنیت پایدار را دو نعمت خدادادی دانست و اظهار داشت: امنیت پایدار توسط خود مردم پایه‌ریزی و باید شرایط آن در میان مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه همه مردم کشور و استان خواهان امنیت و آسایش و تا آخرین قطره خون از آن پاسداری می‌کنند، افزود: امروزه بسیاری از دلاورمندان سپاه خود را در برابر گلوله و تهدید دشمنان قرار داده تا مردم در آسایش و امنیت مانده و کشور را از دست دشمن محفوظ بدارند.

امام جمعه شهرستان مریوان بیان کرد: در کشور ایران اسلامی و سراسر استان کردستان هر گاه در هر ساعت از شبانه‌روز خود و زن و بچه‌هایمان به‌تنهایی به هر جایی بخواهند رفته و از هیچ‌کس ترس، دلهره و هراسی نداشته، این یعنی امنیت پایدار.

وی برگزاری رزمایش شهدای کُرد مسلمان را نشان از توان، آمادگی و بیداری سپاه در حراست و نگهبانی کشور دانست و گفت: اقتدار سبزپوشان بار دیگر به دنیا ثابت شد؛نیروهای مقتدر و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب و روز نداشته و هر لحظه برای دفاع از امنیت و آسایش مردم آماده و در برابر دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

ماموستا شیرزادی با بیان اینکه خداوند بزرگ در قرآن فرموده در هر قدرت، نیرو، رزم و سیاستی؛ اجازه استفاده از علم و آگاهی ایرادی ندارد؛ اظهار کرد: باید توانایی و قدرت سپاه پاسداران به رخ دشمنان کشانده شود تا ضدانقلاب همانند گذشته، هیچ‌گاه جرأت سواستفاده و دست‌درازی به کشور و امنیت مردم را نداشته باشند.

امام جمعه شهرستان مریوان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدافعان امنیت در برقراری امنیت پایدار و امنیت و آسایش کنونی حاکم بر استان یادآور شد: پیامبر بزرگ اسلام(ص) فرموده کسانی که برای حراست و نگهبانی ملت تلاش کرده، نزد خدا محترم و یک روز نگهبانی آنان برابر تمامی ثروت دنیاست.

ماموستا راستی: برگزاری رزمایش اقتدار و توانمندی سپاه موجب هراس دشمنان نظام شد

ماموستا محمدامین راستی، عالم برجسته اهل‌سنت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ضمن قدردانی از فرماندهان کشوری و استانی سپاه بابت برگزاری رزمایش شهدای کُرد مسلمان اظهار داشت: این رزمایش اقتدار در این شرایط کنونی دل همه مردم کشور و استان را شاد کرده و حقیقتاً پاسخ دندان‌شکنی به تروریست‌ها بود.

وی گفت: اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام دنیا به‌ویژه در استان کردستان ملموس و مشهود بوده و مدافعان امنیت همواره نقش اساسی در تأمین و حفظ امنیت پایدار کشور و این دیار مرزی دارند.

امام جمعه موقت سنندج با یادآوری اینکه نعمت امنیت و صحت و سلامتی مجهول و تا زمانی‌که از دست ندهیم، قدر آن را نمی‌دانیم؛ خطاب به مردم تصریح کرد: اگر امنیت وجود نداشته باشد هیچ چیزی وجود ندارد، همه امورات، علم، دانش، ترقی، توسعه و تمامی پیشرفت‌های صنعتی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و کشاورزی در گرو وجود امنیت است.

وی بیان کرد: امنیت پایدار در حیات زندگی انسان نقش اساسی داشته و امنیتی که باخون پاک شهدا به‌وجود آمده، باعث پیشرفت در تمام روستاهای دورافتاده و تأمین امکانات، رفاه و آسایش برای مردم شده که این نشان از امنیت پایدار است.

ماموستا راستی امنیت و آسایش کنونی کشور و استان کردستان را ناشی از اقتدار سپاه و برگزاری‌ رزمایش‌هایی همچون "شهدای کُرد مسلمان" دانست و یادآور شد: به فرموده امام راحل(ره) اگر سپاه پاسداران وجود نداشت قطعاً این امنیت را نیز نداشتیم.

وی با بیان اینکه امروزه اقتدار سپاه در تمام دنیا طنین‌انداز است، تاکید کرد: باید همه مسئولان و مردم قدر امنیت پایداری را که با تلاش و زحمات نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به‌وجودآمده و در سایه امنیت زندگی کرده، بدانند.

امام جمعه موقت سنندج خاطر نشان کرد: استکبار جهانی امروزه از اقتدار و توانمندی سپاه هراس داشته و و از ترس و دلهره سردار قاسم سلیمانی؛ محبوب دل تمام ملت دنیا را ناجوانمردانه و بزدلانه به شهادت می‌رسانند اما غافل از آنکه سپاه پاسداران هزاران قاسم سلیمانی را پرورش داده است.

ماموستا نوری: رزمایش سپاه رعب و وحشت در دل دشمنان وارد کرده است

ماموستا هاشم نوری، امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اینکه امنیت پایدار مبنای اصلی هر نظام و مملکتی است، اظهار داشت: در هر جایی که امنیت وجود نداشته باشد، هیچ‌گونه نظم و نظامی وجود نخواهد داشت.

وی با ابراز خرسندی از نتایج خوب و خوشحال‌کننده و بازتاب جهانی رزمایش اقتدار شهدای کُرد مسلمان گفت: خوشبختانه سپاه از لحاظ تجهیزات به‌روز و نیروی انسانی مقتدر و توانمند حرف اول دنیا و خاورمیانه را می‌زند و برگزاری رزمایش اخیر اقتدار، تنها گوشه‌ای از توان سبزپوشان غیور و قهرمان بود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه با بیان اینکه ضدانقلاب و گروه‌های تروریستی منحرف با جولان‌ در سطح استان و اخاذی از مردم روستاها و ترور جوانان این مرز و بوم، به‌دنبال برهم زدن امنیت کنونی و ناامنی در کشور هستند؛ تصریح کرد: رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار به‌جا و سیلی محکمی به تروریست‌ها و دشمنان نظام داد و یکی از پیام‌هاش این بود که اگر دست از پا خطا کنند، با خاک یکسان خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: رزمایش قدرتمندانه سپاه پاسداران در منطقه عمومی استان کردستان، ترس و وحشت زیادی بردل دشمنان نظام انداخته و انصافاً بازتاب خوبی نیز در رسانه‌های کشوری و خارجی دنیا داشت.

ماموستا نوری با تاکید بر اینکه باید همواره قدردان امنیت پایدار کنونی کشور و استان کردستان باشیم، یادآور شد: مدافعان امنیت سینه خود را در برابر دشمنان سپر و جان و مال خود را در راه امنیت، آبرو، حیثیت و ناموس مردم کشور فدا کرده و به‌صورت شبانه‌روزی از مرزها پاسداری می‌کنند؛ بنابراین باید در برابرشان سر تعظیم فرود آوریم. 

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi