شناسه خبر : 76319
دوشنبه 23 تير 1399 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وعده تامین بودجه مطالبات ایثارگران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبارات مناسب برای برطرف کردن کسری بودجه در زمینه مطالبات ایثارگران در سال جاری خبر داد.

فاش نیوز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبارات مناسب برای برطرف کردن کسری بودجه در زمینه مطالبات ایثارگران در سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست کمیسیون برنامه و بودجه با اعضای تشکل های فرهنگیان و ایثارگران تصریح ‌کرد: اخیرا" جلسه ۵ ساعته ای در کمیسیون برنامه و بودجه با نمایندگان تشکل های فرهنگیان برگزار شد. از جمله موارد مطرح شده بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان، رتبه بندی و حق التدریسی ها و غیره بود که متاسفانه برخی سوابقشان در دوران دفاع مقدس و همچنین هزینه عائله مندیشان محاسبه و لحاظ نشده است.


 نماینده ایثارگر حوزه انتخابیه تاکستان اضافه کرد: تصمیم ما بر این است که حق و حقوق عزیزان ایثارگر، مطالبات خانواده معظم شهدا و مستمری بگیران، به جد پیگیری شود، همچنین با آقای اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مذاکراتی صورت گرفته و وی نیز قول مساعدی در باب پیگیری نیازهای جامعه هدف و ارائه آنها به مجلس داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم ادامه داد: بنای ما بر این است که در لایحه بودجه جدید که در شهریور ماه نوشتن آن آغاز خواهد شد، در تبصره های مرتبط با ایثارگران، اگر اعتباراتی مورد نیاز جامعه هدف باشد به طور صد درصد تخصیص داده شود.

 نماینده ادوار مجلس یادآور شد: امیدوارم مسئله ایثارگران، مستمری بگیران و بیمه تکمیلی ایثارگران بیش‌ از گذشته در مجلس یازدهم مورد توجه نمایندگان ملت قرار بگیرد، چرا که این عزیزان به گردن کشور، انقلاب و مردم حق بزرگی دارند (به خصوص جانبازان بالای ۵۰ درصد) اگر چه تاکنون اقدام درخور توجهی برای آنها انجام نشده و بر این اساس هر اقدامی هم برای این عزیزان صورت بگیرد، کم است.

 رحمانی با بیان اینکه عمل ایثارگران به قدری ارزشمند است که خداوند متعال آنها را به عنوان برکت نظام در کشور قرار داده، افزود: دولت وظیفه تامین اعتبارات و اجرای قانون را بر عهده دارد و ما هم در مجلس وظایفی داریم که باید بر اساس آن بخشی از زحمات جامعه ایثارگری را جبران کنیم و برای رفع مشکلاتی نظیر مسکن، معیشت، اشتغال فرزندان، درمان و... قدم های مثبتی برداریم.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: ما در طی ادوار مختلف مجلس، رسیدگی به امور ایثارگران را به طور ویژه لحاظ کرده بودیم و ان شاء الله از این به بعد تا آنجایی که در توان ماست، با سایر دوستان هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد تا خدماتی هر چند ناچیز برای رفاه حال جامعه هدف انجام دهیم تا بیش از این شرمنده فداکاری و بزرگواری این عزیزان نشویم.

اینستاگرام
آقایان مسئول حالا جلسات 5 ساعته یا 50 ساعته خروجی این جلسات آیا گره از مشکلات ایثارگران خواهد گشود؟
تاکنون که فقط انشالله شنیدیم . مشکلات جانبازان زیر 50 درصد و زیر 25 دصد چه زمانی طرح خواهد شد؟
با اختصاص بودجه های قطره چکانی دولت به ایثارگران ، شاید نوادگان آنها شاهد برطرف شدن این معضلات شوند.
اما شک نکنید (پیشکسوتان ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی به فراموشی محض سپرده شده اند)
نسل جدید و نسلهای بعد از آن چه قضاوتی نسبت به فداکاری ایثارگران خواهند داشت؟
ای خواوند حدیث درد دل خود را به چه کسانی بگوئیم؟
با سلام: لطفا اگر کاری از شما ساخته است، حداقل انتظار ما از دوستان دست اندرکار اینه که یک بنده خدایی رو معرفی کنید که جواب سوالهای ما رو بعد از ۳۵ سال بده، ۱_ سهام بانک دی چرا آزاد نمیشه؟ ۲_ جرا به جانبازان حالت اشتغال حکم حقوقی داده نمیشه تا از جزئیات حقوقمون اطلاع داشته باشیم ۳_ چرا بازنشستگی بعد از گذشت ۳۶ از از مجروحیت اجرا نمیشه، سنوات بعد از مرگمون فایده ای نداره، ۴_ چرا مقدار بدهی وام در صندوق شاهد قید نمیشه، و ده ها سوال بی جواب دیگه، تو بنیاد که انگار همه کر و کور، و یا طلبکارن!!!
درزمان جنگ لیاقت شهادت نداشتیم بعداز جنگ لیاقت زندگی
لطفأجانبازان را با درصد ازهم سوا نکنید!
جانبازان یک هدف داشتند و درهم اند...
نه سوا شدنی و نه.....
باز هم مثل گذشته تبعیض اشکار ظلم بی پایان چرا هیچ اسمی از رزمندگان معسر نوشته نشده .....چرا دارید اشکاران بازبان بی زبانی رزمندگان از کنار زمین اوتشات میکنید .یک دفعه بگید برید دنبال کارتان لاعق میدانند که جایی بکسی چشم انتظار نیستند ......لطفا رزمندگان را دریابید چون بالای30سال استکه مظلوم واقع شده اند ..........
مشهدی رجب ؛
با حلوا ،حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه ......
ای بابا ؛تا ک......................................................ی
انشاالله 30سال صبر کردین و گردن ما همه حق دارید یه 30سال دیگه هم صبر داشته باشید از شما صبر و تر نداریم گردن همه حق دارید شهر یور یه چیزی برای دولت می نویسیم البته انشالله اگر دولت قبول کنه و اگر بودجه داشته باشه برای جامعه هدف و اگه قبول کنه بدانید که همش فکر شماییم درست ممممممممممممشه
نماینده محترم..درسخنان شما..که حاکی ازتفاوت گذاشتن بین جانبازان هست...همین میتواند دوباره و دوباره...سرمنشا..جدیت وپیگیری مشکلات کلی نباشد...بعدازاینهمه سال ازپایان جنگ..هنوزصحبت ازدرصدها میکنید که خودش عامل اصلی رسیدگی نکردن به سایرین باشد..شماازکجامیدانیدبیماری وحشتناک ناشی ازموج انفجاریک حانباز..خاص..پنج درصدی..هنوزسختترازسایرین نیست؟ که نتوانسته بهمین دلیل حقش رابگیرد وهرگزهم نخواهدتوانست..
30 سال است از شما وعده از ما انتظار به خدا ما مثل شما شعور داریم ولی دروغگو نیستیم
مسئولین باما جانبازان و رزمندگان اینجوری رفتارمی کنند و با زیر۲۵درصدوبالای۲۵درصد!!!فقط هدفشون اختلاف انداختن بین جانبازان و رزمندگان است وای به حال مردم عادی !!! اگرمن و امثال من راضی نباشیم ازبی عدالتی مسئولین کم کم دیگرپایگاهی بین مردم نخواهیدداشت مسئولین روزی بایدجواب این ظلم ها وبی لیاقتی ها رابدهید همین رفتار رابکنید بزودی دردادگاه مردمی مجازات خواهیدشد.
فکری بحال جانبازان زیر۲۵درصدبرای بازنشستگی بکنیدمسئولین مملکت من با۲۸سال سابقه کاردرحال زجرکش شدنم کمی هم خدارادرنظربگیرید۲۲ماه سابقه خط مقدم جبهه و۲۸ماه سابقه منطقه جنگی دارم چرا هیچ کس گوش شنواندارد.رهبرماهم مارافراموش کرده پس به کجاعارض شویم
سلام جناب رحمانی نماینده مردم حوزه انتخابیه تاکستا عرض شود لطفاً دست از این شعارها بردارین که ماهمه مدیون و مرهون خانواده های شهدا جانبازان آزادگان هستیم و خواهشاً چنانچه کاری کردید که صد البته وظیفه اتان میباشد در بوق و کرنا نکنید شما هنوز جلسه گذاشتین که اگه بشه اگه نشه فقط مردم را به جامعه هدف خصوصا مظلوترین قشرجانبازان بدبینترخواهیدکرد اینست خروجی جلسه اتان موفق وموید باشید
پاسخ محمد آهنگر
بر اساس درگاه اینترنتی بانک دی افراد سهامدار با وارد کردن کد ملی و سایر اطلاعات خود می توانند از تعداد سهام و وضعیت آن اطلاع پیدا کنند. اما متاسفانه با بررسی های به عمل آمده این پاسخگویی به زمان دیگری موکول می شود.

بنیاد شهید باید پاسخگوی درخواست عزیزان ایثارگر در مورد مسائل مورد مطالبه باشد که امیدواریم با مدیریت آفای اوحدی این امر میسر شود. صندوق شاهد نیز بر اساس مقررات داخلی خود در صورت درخواست افراد اقدام به ارائه اطلاعات می کند در صورتی که می توان با ساز و کارهایی به صورت عام پاسخگوی مطالبات ایثارگران عزیز باشد.
پاداش معوق فوق العاده ایسارگری آزادگان ووظیفه بگیر پس کی پرداخت مشود
سلام.معوقاتو فوقالعاده ازادگان فرهنگی باز نشسته و مستمری بگیر ارتش کی واریر میشود با تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi