شناسه خبر : 76516
سه شنبه 31 تير 1399 , 08:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

​دیدار رییس بنیاد شهیدبا ایثارگران خراسان جنوبی

سعید اوحدی روز دوشنبه ۳۰ تیرماه در آخرین بخش از سفر خود به استان خراسان جنوبی با حضور در منزل آزاده جانباز «حسن برقی» با اشاره به اهمیت فداکاری ها و ایثارگری های انجام شده در طول عمر نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت همین ایثارگری ها و مقاومت ها بوده که نظام جمهوری اسلامی تا امروز با اقتدار به مسیر خود ادامه داده است.
وی ادامه داد: امروز کشور ما تحت بی‌سابقه ترین فشارهای تاریخ از سوی استکبار جهانی قرار دارد، اما ملت ایران همچون همیشه با روحیه ایثارگری در برابر این فشارهای ظالمانه ایستادگی می کنند تا ان‌شاءالله از این مرحله حساس نیز عبور کنیم.
گفتنی است در این دیدار که با حضور جمعی از آزادگان دوران دفاع مقدس برگزار شد، ایثارگران حاضر نیز به بیان نظرات خود پرداختند.
معاون رییس جمهور همچنین با خانواده شهید «محمدعلی میرزایی» و جانباز ۷۰ درصد «غلامرضا قنبری» نیز از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بیرجند از مراحل ساخت و تکمیل این پروژه بازدید به عمل آورد.
وی در حاشیه این بازدید با رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دیدار کرد و مقرر شد به منظور افزایش همکاری ها زمینه امضای تفاهم‌نامه ای بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ایجاد شود.
اوحدی در انتهای سفر خود به استان خراسان جنوبی با حضور در مرکز صدا و سیمای این استان، در برنامه زنده «گفتمان هفته» به تشریح فعالیت ها و دستاوردهای این سفر پرداخت.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi