شناسه خبر : 76832
پنجشنبه 16 مرداد 1399 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دختر شهید غلامرضا رهبر، راوی پدر/ فیلم

روایت‌گری تنها یادگار شهید غلامرضا رهبر از خون نگار مقاومت را در این ویدئو مشاهده کنید.

شهید غلامرضا رهبر در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد، در آبادان درس خواند و با آغاز نهضت انقلاب اسلامی، مجاهدت‌های خود را در راه انقلاب آغاز کرد و پس از پیروزی انقلاب نیز با نهادهای مختلف انقلابی همکاری داشت.

شهید غلامرضا رهبر از سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را در صدا و سیمای مرکز آبادان و رادیو نفت آغاز کرد و در سمت «مدیر خبر» رادیو آبادان و نماینده صدا و سیما در قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در مناطق عملیاتی جنوب و غرب مشغول به‌خدمت شد. در هنگامه جنگ تحمیلی نیز با حضور در جبهه‌ها و زیر بارش توپ و خمپاره، با پیگیری کار خود، ایثارگری رزمندگان را روایت میکرد. شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر در ۲۱ دی ۱۳۶۵ در دومین روز عملیات کربلای ۵ به ‌شهادت رسید.

دختر شهید غلامرضا رهبر و تنها یادگار این شهید بزرگوار، در گزارش تصویری روایت‌گری پدر را به‌عهده گرفته است. مستند گزارشی شهید غلامرضا رهبر را مشاهده کنید.

17 مرداد ماه یادآور نام این شهید که اولین شهید خبرنگار و روز خبرنگار نامیده شده، است.

download

منبع: آنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi