شناسه خبر : 77004
جمعه 24 مرداد 1399 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس بنیاد با جمعی از خانواده‌های شهدا، آزاده و جانباز لرستانی

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده‌های شهدا، آزاده و جانباز لرستانی

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده‌های شهدا، آزاده و جانباز لرستانی

لرستان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از خانواده‌های شهدا، آزاده و جانباز لرستانی دیدار کرد.

سعید اوحدی با حضور در منازل آزاده و جانباز «جمشید رشنو»، شهیدان «محمدحسین و محمدرضا فطرس»، جانباز ۷۰ درصد «رضا دلفانی»، شهید «سید نورخدا موسوی» در شهر خرم‌آباد و منازل شهیدان «سید عباس، سید علی و سید حسن حسینی‌نسب» و شهید خدمت «زهرا شیروییه»(مدافع سلامت) در شهر بروجرد، با ایثارگران گرانقدر و خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

اوحدی در این دیدارها با اشاره به جایگاه رفیع شهدا افزود: همانطور که در قرآن وعده داده شده، شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی ادامه داد: شهیدان ناظر بر کارها و اعمال ما هستند و ما باید همواره به گونه‌ای رفتار کنیم که در محضر شهدا شرمنده نباشیم.

اوحدی اضافه کرد: شهدا در روز قیامت حق شفاعت دارند و قطعاً با پدر و مادرشان وارد بهشت می‌شوند. شهیدان با استقبال سیدالشهدا امام حسین(ع) وارد بهشت می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان حاضر در این دیدارها نیز به بیان نظرات و مسائل خود پرداختند.

 

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi