شناسه خبر : 77087
چهارشنبه 29 مرداد 1399 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

داستان ادامه دار ویلچرنامرغوب تحویلی به جانبازان!

تحویل ویلچرحمام به جای ویلچر فعال توسط بنیاد

پس از پیگیری های مکرر آقایان ابتدا مدعی بودند که این ویلچر مورد تایید انجمن جانبازان نخاعی کشور است که پس ارائه نامه مدیرعامل انجمن به ایشان که به صورت مکتوب، کیفیت این ویلچر را رد کرده‌اند، دکتر گیوی و عسگری مدیرکل بنیاد در یک چرخش غیر منتظره عنوان کردند که این ویلچر را آقای دکتر عباسپور ‌و دکتر کریمی تایید کرده اند!

جانباز قطع نخاع علی جمشیدی هستم از کرمانشاه درسال ۶۳ در پاسگاه زید و در شرق بصره از ناحیه مهره های T1،T2 ستون فقرات قطع نخاع شدم. متاسفانه درسال ۸۰ بر اثر سهل انگاری پزشکان یک کلیه ام را از دست دادم که تاکنون بیش از ۲۵ بار تحت عمل جراحی قرارگرفته ام!

عرض کنم که ویلچر فعال بنده دراثر یک حادثه شکست که موضوع را جهت گرفتن یک ویلچر فعال ‌مناسب ‌دارای کیفیت واستاندارد به بنیاد اطلاع دادم. چون زمان نوبت ویلچر بنده فروردین ۹۹ بوده متاسفانه مسئولین بنیاد یک دستگاه ویلچر که سال‌های قبل به عنوان ویلچر حمام به جانبازان می دادند را به اینجانب تحویل و می گویند این ویلچر فعال است و درپرونده شما هم به عنوان ویلچر فعال ثبت شده است!
پس از پیگیری های مکرر آقایان ابتدا مدعی بودند که این ویلچر مورد تایید انجمن جانبازان نخاعی کشور است که پس ارائه نامه مدیرعامل انجمن به ایشان که به صورت مکتوب، کیفیت این ویلچر را رد کرده‌اند، دکتر گیوی و عسگری مدیرکل بنیاد در یک چرخش غیر منتظره عنوان کردند که این ویلچر را آقای دکتر عباسپور ‌و دکتر کریمی تایید کرده اند! که البته پس از مخالفت بنده از تحویل گرفتن ویلچر، مبلغ ده میلیون جهت خرید ویلچر مناسب به بنده پرداخت کردند.
با توجه به اینکه ارزانترین ویلچر مناسب در بازار با قیمتی کمتر از پانزده میلیون تومان پیدا نمی شود، بنا براین برای ما مشکل همچنان باقی می ماند.
این یک نمونه از کارهای غیر کارشناسی است که بنیاد در حق جانبازان روا می دارد.
حال سوال این است که این همه ویلچر باکیفیت و استاندارد که در بازار وجود دارد و قیمت بالایی هم دارد توسط چه کسانی، با اختصاص چه مبلغ ارز و از کجا وارد کشور شده است که بنیاد شهید که دستگاهی دولتی است توان وارد کردن چنین ویلچرهایی ندارد؟
آیا کیفیت و مناسب بودن ویلچر را نمایندگان جانبازان نخاعی که خود جانباز نخاعی هستند تایید می‌ کنند یا توسط خود آقایان مسئول بنیاد برای عدم پاسخگویی و فرار رو به جلو،  تایید می شود و آن را به گردن انجمن جانبازان نخاعی می اندازند؟
دوستان عزیز(انجمن جانبازان نخاعی) که در مرکز تشریف دارید و به آقایان مسئول راحتتر دسترسی دارید به خاطر خدا و انسانیت، این دردهای ما را به آنها منتقل کنید. 
با تشکر علی جمشیدی
جانباز قطع نخاع کرمانشاه  
مرداد ۱۳۹۹

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi