شناسه خبر : 77124
چهارشنبه 29 مرداد 1399 , 08:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسداشت مقام آزادگان با عنوان «سروهای صبور» برگزار شد

 

مراسم پاسداشت مقام آزادگان با عنوان «سروهای صبور» برگزار شد

 
 

، این مراسم با حضور جمعی از آزادگان غیور کشور بصورت زنده از طریق تلویزیون اینترنتی و بر بسترهای مختلف آنلاین برای مخاطبان در سراسر کشور پخش و مورد استقبال قرار گرفت.
اسلام کریمی، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد در این مراسم گفت: ما در مقابل اعضای صندوق شاهد، اعم از جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر یک وظیفه داریم و سعی می‌کنیم آن را به بهترین وجه انجام دهیم تا شرمنده این عزیزان نباشیم.
کریمی آزادگان را به عنوان یکی از اعضای صندوق قرض‌الحسنه شاهد، هم سروهای صبور و هم سرداران شجاع خواند و اضافه کرد: امسال سعی کردیم در سی‌امین سالروز ورود آزادگان به کشور، ویژه برنامه «سروهای صبور» را در قالب «تد شجاعان» برگزار کنیم، تا هم از این عزیزان تقدیر شود و هم خاطرات شجاعانه دوران اسارت را از زبان این بزرگواران بشنویم.
اولین رویداد تِدِ شجاعان با عنوان سروهای صبور، ویژه گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی توسط صندوق قرض حسنه شاهد برگزار شد و جمعی از آزادگان به تعریف خاطرات خود از دوران اسارت پرداختند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi