شناسه خبر : 77272
سه شنبه 04 شهريور 1399 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زمان ثبت‌نام دوره آموزشی آشنایی با معارف دفاع مقدس

«علی پرهام‌نیا» گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دوره آموزشی «آشنایی با معارف دفاع مقدس» از ۲۵ شهریور مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز شده و پنجم مهر نیز ورود به دسته‌های آموزشی آغاز خواهد شد.

 

 

«علی پرهام‌نیا» مدیرعامل موسسه «رایادرس»، امروز (دوشنبه) در نشست «آموزش مجازی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان این‌که بسته آموزش مجازی آشنایی با معارف دفاع مقدس طی دو سال گذشته با تلاش بهترین اساتید این حوزه تهیه شده است، اظهار داشت: این بسته به تعدادی از وزارتخانه‌ها ارائه شده و امسال قرار است در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بقیه وزارتخانه‌ها نیز از آن بهره‌برداری کنند.

وی با بیان اینکه در ارائه بسته آموزشی آشنایی با دفاع مقدس، در برخی از وزارتخانه‌ها با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: سیستم‌های مدیریتی و آموزشی در وزارتخانه‌ها متنوع است؛ بنابراین یک درگاه ارتباطی برای این موضوع در نظر گرفته‌ایم.

پرهام‌نیا با اشاره به آغاز دوره آموزشی مجازی آشنایی با دفاع مقدس در وزارتخانه‌ها، تصریح کرد: بعد از تعیین زیرمجموعه‌های آموزشی در وزارتخانه‌ها بر اساس سیستم مدیریت و پرونده آموزشی در هر وزارتخانه، ثبت‌نام برای شرکت در این دوره‌ها از ۲۵ شهریور مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز شده و پنجم مهر نیز ورود به دسته‌های آموزشی آغاز خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، موسسه «رایادرس»، مجری برگزاری دوره‌های مجازی آشنایی با دفاع مقدس در دستگاه‌های دولتی است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi