شناسه خبر : 77537
چهارشنبه 19 شهريور 1399 , 12:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری نشست ثبت مستندات خط‌شکنان والفجر ۸

دومین نشست رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهدا با حضور سرلشکر محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، سردار علی فضلی فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا در دوران دفاع مقدس و جمعی از پژوهشگران و فرماندهان لشکر ۱۰ سیدالشهدا در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

نشست ثبت و ضبط مستندات حماسه خط شکنان والفجر ۸ برگزار شد

هدف از برگزاری این جلسه بررسی چگونگی ثبت و مستندسازی حماسه خط شکنان عملیات والفجر ۸ و نقش نیرو‌های لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در عملیات ام الرصاص بود.

نشست ثبت و ضبط مستندات حماسه خط شکنان والفجر ۸ برگزار شد

نهضت ثبت و مستندسازی عملیات‌های لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) به همت حاج علی فضلی حدود یک ماه است که آغاز شده و سردار دکتر حاج علی‌اکبر عاطفی و سردار اسلامی مسوولیت پیگیری و مستندسازی عملیات والفجر ۸ را برعهده گرفته‌اند. تاکنون جلساتی با حضور سردار فضلی و معاونت‌های لشکر ۱۰ سیدالشهدا در دفاع مقدس برگزار شده است و هر معاونت گزارشی از اقدامات انجام شده را قبل، حین و بعد از عملیات ارائه کرده است.

نشست ثبت و ضبط مستندات حماسه خط شکنان والفجر ۸ برگزار شد

در این جلسه نیز نمایندگانی از معاونت‌های اطلاعات، تخریب، مهندسی رزمی، مخابرات، آموزش‌های نظامی، ادوات و گروهان مستقل حضور داشتند و گزارشات خود را ارائه کردند.

نشست ثبت و ضبط مستندات حماسه خط شکنان والفجر ۸ برگزار شد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi