شناسه خبر : 77780
سه شنبه 01 مهر 1399 , 09:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جدیدترین دستاوردهای پدافندی کشورنمایش داده می شود

جدیدترین دستاوردهای پدافندی کشور به نمایش عموم درمی‌آید

بیست و هشتمین نمایشگاه "یادمان ایثار" ویژه هفته دفاع مقدس با رونمایی از جدیدترین دستاوردهای نظامی کشور از امشب در میدان بهارستان افتتاح می‌شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه یادمان ایثار ویژه هفته دفاع مقدس از امشب افتتاح می‌شود و به مدت یک هفته در میدان بهارستان برقرار است. در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای نظامی کشور در حوزه پدافند هوایی، قدرت موشکی و ... به نمایش گذاشته می‌شود.

براساس این گزارش در نمایشگاه یادمان ایثار از جدیدترین موشک زمین به زمین رادارگریز و نقطه زن با دقت کمتر از نیم متر به نام «زهیر» رونمایی می‌شود. همچنین موشک قدر اچ، سامانه پهپاد 161 و رادار کاشف در معرض دید عموم قرار داده می‌شود. نیروی هوایی ارتش نیز در این نمایشگاه از جدیدترین سامانه‌های هوایی و ضدهوایی خود رونمایی می‌کند. علاوه بر این تعدادی از عکس‌های کمتر انتشار یافته دفاع مقدس در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه «یادمان ایثار» امشب بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز به‌کار می‌کند و به دلیل رعایت‌ دستورالعمل‌های بهداشتی، تمامی غرفه‌های بازدید حضوری این نمایشگاه برقرار نیست.

دفاع مقدس , نمایشگاه عکس ,

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi