شناسه خبر : 77810
چهارشنبه 02 مهر 1399 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تخفیف۵۰ درصدی آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

تخفیف 30 تا 50 درصدی آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

نوراله جعفری به تخفیف آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به منظور ارائه خدمات ویژه تلاش کرده‌ایم تا آثار مرکز را با تخفیف های ۳۰ تا ۵۰ درصدی به علاقه مندان به این حوزه ارائه کنیم.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به عنوان یکی از مراکز فعال در حوزه پژوهش، تحقیق و انتشار آثار در حوزه دفاع مقدس و جنگ هشت ساله با رژیم بعثی عراق و همچنین جبهه مقاومت همیشه تلاش داشته است تا با آثار خود که مبتنی بر اسناد است اطلاعات صحیح و مستندی را به خوانندگان ارائه نماید. امسال که در چهلمین سالروز دفاع مقدس قرار گرفته ایم مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس هم بر آن شده است به منظور ارائه خدمات بیشتر چند کار ویژه انجام دهد. برای آشنایی با این خدمات با نوراله جعفری مدیریت انتشارات مرکز اسناد و تححقیقات دفاع مقدس به گفتگو نشسته ایم.

رونمایی از بیش از 160 عنوان کتاب تازه

نوراله جعفری با اشاره به رونمایی از 160 عنوان کتاب تازه منتشر شده مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس یک رونمایی بسیار بزرگ از آثار تازه منتشر شده خود خواهد داشت که شاید نمونه آن تا به حال در کشور نبوده باشد. قرار است قریب به 160 عنوان کتاب رونمایی شود که شامل بخش های مختلف اسنادی و پژوهشی است.

وی تصریح کرد: کتاب هایی که قرار است رونمایی شوند شامل 120 عنوان کتاب اسنادی، 5 عنوان کتاب های روزشمار، 16 عنوان کتاب های فرهنگی اجتماعی، 10 عنوان کتاب حوزه نظامی اعم از اطلس‌ها، شناسنامه ای و نبردی و 6 عنوان هم تاریخ شفاهی ها است. قرار است این رونمایی در دومین مراسم «یادها و نام ها» در روز هفتم مهر ماه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و خانواده‌های شهدا برگزار شود.

افتتاح سه نمایندگی فروش آثار

مدیریت انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از افتتاح سه نمایندگی انتشارات این مرکز در سه استان مختلف خبر داد و اظهار کرد: ما توانستیم سه نمایندگی در سه استان لرستان، گیلان و زنجان افتتاح کنیم که هم‌اکنون درحال عرضه کتاب‌های مختلف مرکز هستند.

تخفیف 30 تا 50 درصدی آثار

جعفری به تخفیف آثار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به منظور ارائه خدمات ویژه تلاش کرده‌ایم تا آثار مرکز را با تخفیف های 30 تا 50 درصدی به علاقه مندان به این حوزه ارائه کنیم. این تخفیف ها از روز 31 شهریور شروع شده و تا دهم مهرماه سال 1399 ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ اینترنتی انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به آدرسhttp://shop.hdrdc.ir از این تخفیفات آگاهی یابند.

وی یاد آور شد: علاوه بر این تخفیف ها، ما کماکان در خریدهایی که بیش از 100 هزار تومان پرداختی دارد آثار را به صورت رایگان به درب منازل مشتریان تحویل می‌دهیم.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi