شناسه خبر : 77812
چهارشنبه 02 مهر 1399 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در آسایشگاه جانبازان امام خمینی انجام گرفت

عیادت نایب رییس مجلس از جانبازان نخاعی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس از مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی(ره) بازدید و با جانبازان نخاعی این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد...

فاش‌نیوز -   نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دیروز به مناسبت هفته دفاع مقدس از مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی(ره) بازدید و با جانبازان نخاعی این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرحسین قاضی زاده‌ی هاشمی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، به همراه محمدرضا دشتی اردکانی و زهرا شیخی مبارکه، نمایندگان مردم اردکان و اصفهان در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر دیروز به مناسبت هفته دفاع مقدس از مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی(ره) بازدید و با جانبازان نخاعی این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در توضیح این دیدار، گفت: اولین هفته دفاع مقدسی است که مجلس یازدهم با آن مصادف شده است و از منظر دیگر چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است لذا با جمعی از همکاران با گروهی از این ایثارگران در مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت‌وگو کردیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت در برگزاری مراسم تکریم از جانبازان و ایثارگران تصمیم گرفتیم تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) بازدید و ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها با عزیزانی که به خاطر انقلاب اسلامی جان خود را به خطر انداختند، دیداری داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی با یادآوری مباحث مطرح از سوی جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره)، گفت: عمده موضوعات مطرح مربوط به نگرانی عمیق این افراد در ارتباط با حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بود. همچنین درباره وضعیت زندگی مردم، مشکلات آنها و عملکرد مسئولین دغدغه‌هایی را عنوان کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این عزیزان جانباز در کنار مسائل مذکور به مشکلاتی که در حوزه خدمات درمانی به جانبازان نخاعی است اشاره کردند، متاسفانه این گروه از افراد با مشکلات عدیده جسمی درگیر مسائلی در حوزه تامین تجهیزات و دریافت خدمات درمانی هستند.

قاضی زاده هاشمی در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم مسائل این عزیزان را در مجلس پیگیری کنیم تا مشکلات آنها کمتر شود.

بر اساس این گزارش؛ جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) در جریان این دیدار به بیان مسائل و مشکلات مردم و به ویژه جانبازان و ایثارگران اشاره کردند که از این جمله مشکلات می‌توان به مسائل جانبازان و ایثارگران در حوزه بیمه و دریافت خدمات درمانی، عدم اجرای قانون برنامه چهارم توسعه در ارتباط با تشکیل پرونده الکترونیک برای همه بیماران به ویژه جانبازان و ایثارگران، عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای جانبازان و وضعیت نامناسب معیشتی جانبازان و ایثارگران اشاره کرد.

جانبازان این مرکز همچنین بر صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع از منافع ملی، توجه مسئولان به حقوق مردم و امید مردم به مجلس انقلابی یازدهم تاکید کردند.

گفتنی است آسایشگاه جانبازان امام خمینی که در منطقه‌ی نیا.ران واقع است، از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین مراکز توانبخشی جانبازان نخاعی محسوب می شود.
 
بازدید قاضی زاده هاشمی از آسایشگاه جانبازان ثارالله

 سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز عصر سه‌شنبه یکم مهرماه از مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی(ره) بازدید کردند.

منبع: خانه ملت
اینستاگرام
باسلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ایکاش دوستان جانباز نخاعی اسایشگاه همانطور که بمسائل و مشکلات معیشتی و درمانی اهتمام دارند نسبت به دیگر جانبازان نخاعی دیگر که روزگاری در کنار هم و هم اتاق بودند بی مهری و بی مرامی نمی کردند .(درد و مشکلات روحی و روانی و زخم بستر و ....برای همه جانبازان نخاعی) اتاق و تخت اختصاصی و قفل و خود بینی و خود خواهی . این نیز بگذرد ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi