شناسه خبر : 77898
یکشنبه 06 مهر 1399 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دارای ۶ فیلم کوتاه از فعالیت های جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان

دیدار از خانواده محروم شهدا و توزیع لوازم التحریر در مدارس/فیلم

خانواده‌های شهدای غریبی که مظلومانه در گوشه گوشه روستاهای فقیرنشین و کم امکانات و حاشیه‌ای استان‌های محروم زندگی می‌کنند و بدون هیچ توقع و مطالبه‌ای روزگار می‌گذرانند و کمترین ادای دینی که میتوان به ای عزیزان بی ادعا و حاشیه‌نشین کرد، همین یاد کردن و قدردانی ساده است.

فاش نیوز - آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهریور ماه هر سال، با آغاز سال تحصیلی مقارن است و فرصت خوبی ست برای گرامیداشت مقام و منزلت شهدا و ایثارگران.

 هر چند امسال کرونا باعث شده که دانش آموزان و بچه ها از درس خواندن در حالت عادی باز داشته شوند اما در روستاهای دورافتاده بلوچستان و نیکشهر، خیلی خبری از اخبار کرونایی نیست و بچه ها با همان ذوق و شوق همیشگی به سوی درس و مدرسه ساده و کوچک خود می‌شتابند.

 از طرفی در هفته دفاع مقدس که در روستاهای دورافتاده ای چون روستاهای حاشیه ای استان‌های محروم سیستان و بلوچستان، خبر خاصی از دیدار و ملاقات‌های مرسوم شهرهای بزرگ نیست، چقدر زیباست که گروه جهادی جانبازان در این ایام به دیدار و ملاقات خانواده‌هایی می روند و در خانه‌های غریبی را می‌زنند که شاید مدت‌هاست کسی آن را نزده است.

باز هم بچه‌های جانباز و ایثارگر گروه جهادی حاج احمد و جانبازان پرانگیزه و امید و خادم لبخند بر لب‌ها می‌نشانند و دل‌هایی را رنگ شادی می‌بخشند که بیشترین ملاقاتشان با خدا و پناهشان خداست و از امکانات دنیایی کمترین بهره را برده‌اند.

خانواده‌های شهدای غریبی که مظلومانه در گوشه گوشه روستاهای فقیرنشین و کم امکانات و حاشیه‌ای استان های محروم زندگی می‌کنند و بدون هیچ توقع و مطالبه‌ای روزگار می‌گذرانند و کمترین ادای دینی که میتوان به این عزیزان بی ادعا و حاشیه‌نشین کرد، همین یاد کردن و قدردانی ساده است.

.... و تنها پایی که خسته نمی‌شود و حتی سختی و صعب العبور بودن راه، او را پشیمان و ناتوان نمی‌کند، پای عشق است... پایی که روزگاری در دشت‌ها و تپه‌های میدان دفاع از وطن می‌دویده، این روزها هم از سختی راه نمی‌هراسد و از پا نمی‌نشیند!... راه خسته‌اش نمی‌کند و عشق است که او را به هر کوی برزنی می‌کشاند.

 در راستای اجرای طرح خیراندیشانه گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و جانبازان باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس تهران، برای سر زدن و ملاقات با خانواده شهدای روستاهای نیکشهر بلوچستان، این روزها جانبازان و ایثارگران این گروه جهادی به همراه مسئولین سپاه و امام جمعه شهرستان به ملاقات تعدادی از خانواده های شهدا در روستاهای دورافتاده و صعب العبور رفته و با تکریم این خانواده ها هدایایی را نیز تقدیم ایشان کردند.

همچنین در راستای همین اهداف نیک و خیر قهرمانان همیشگی وطن، این خادمان اباعبدالله به توزیع لوازم التحریر در چندین مدرسه در چند روستا پرداختند.

فیلم های کوتاهی از دقایقی از این دیدارها و حرکت های زیبا تقدیم مخاطبان می گردد.

 

گزارش از شهید گمنام

فیلم از جانباز حاج اکبر حسین زاده

download

download

download

download

download

download

اینستاگرام
چرابایدخانواده شهیدمحروم داشته باشیم؟!!!!!
خجالت بکشید.
بریدبمیرید.
بی لیاقت ها...
بی کفایت ها...
مگرمیشودخانواده ایی درمناطق دورافاده داشته باشیم وازآن بی خبربود؟!
مسئولین خائن راشناسایی،دستگیر،محاکمه ومجازات کنید.
متأسفانه درمملکت مارئیس جمهورخائن هم داشته ایم!
بقیه که خیلی کوچیکترازاین حرف هان...
خانواده معظم ومقدس شهداچشم وچراغ این مملکت اند...
اصلأمملکت مال اینهاست.ـ
مانبایدمنت بذاریم که به روستاهای دورافتاده رفتیم وبه خانواده شهداکمک کردیم!
مابایدممنون خانواده شهداوایثارگران باشیم که اجازه دادن خدمتکزارشون باشیم.
اینان هستندکه اداره ای هست وشماهاشاغل اید!
و..........
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi