شناسه خبر : 78078
دوشنبه 14 مهر 1399 , 08:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغازواکسیناسیون آنفولانزای جانبازان شیمیایی و ۷۰ درصد

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شروع واکسیناسون آنفولانزای جانبازان شیمیایی و جانبازان 70 درصد خبر داد.
 
شروع واکسیناسیون آنفولانزای جانبازان شیمیایی و 70 درصد

دکتر محمداسماعیل علیپور گفت: با همکاری وزارت بهداشت، جانبازان دارای مشکلات شدید شیمیایی و جانبازان 70 درصد تحت پوشش واکسیناسیون آنفولانزا قرار می‌گیرند.
مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اجرای این طرح از  ابتدای هفته جاری شروع شده است؛ اضافه کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت‌های بهداشت و درمان بنیاد استان‌های سراسر کشور؛ واکسن آنفولانزای این دو گروه از ایثارگران تأمین شده و براساس برنامه‌ریزی‌ در هر استان، واکسیناسیون انجام می‌شود.
علیپور در پایان گفت: درصورت تأمین واکسن از سوی وزارت بهداشت، هماهنگی‌های لازم برای تزریق واکسن به سایر گروه‌های ایثارگران نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام : باز هم وعده داد پزشکان میگن موعد واکسن بگذره دیگه فایده نداره امروز 13 مهر
بنده جانباز شیمیایی ۲۰%هستم که تاکنون هیچ گونه مساعده و وام و یا سبد خرید ودیگر خدماتی که بنیاد شهید و امور ایثار گران به جانباز شیمیایی داده‌اند به من نداده اند ِلذا خواهشمندم حال که بیکارم و از سوی دیگر بعلت مشکلات زیادی که دارم بعلت استشمام گازهای خردل و اعصاب و روان و سیانور جایی کار هم به من نمیدهند بگویید که من چه کار کنم
فقط حرف....بنده جانباز شیمیایی هستم، با هر جا تماس گرفتم برای واکسن آنفولانزا، هیچ خبری نداشتند....اورژانس، بنیاد و بهداشت و درمان هر کدام به دیگری حواله می دهند...چقدر دروغ؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi