شناسه خبر : 78181
چهارشنبه 30 مهر 1399 , 13:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به جاماندگان ایثارگر سهام عدالت تعلق می‌گیرد

ابراهیم حاضری ایثارگر24 ماه خدمت هستم. تاکنون هیچگونه سهامی نگرفته ام، می خواهم بدانم چیزی به من تعلق می گیرد؟ دارای کدبورسی درکارگزاری آگاه و مفید هستم چکارکنم تا این سهام رابگیرم؟ سهام عدالت هم ندارم ممنون می شوم پاسخ بدهید.

- برادر عزیز طبق مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی قرار است تا آذر ماه به بسیاری از جا ماندگان، سهام عدالت تعلق بگیرد. ایثارگران هم در اولویت قرار دارند.

 

 

طبق کدام قانون به جانبازانی که سنوات درصد و تحصیل بیشتری دارند معوقات ماده ۳۸ یک سوم جانبازانی که سنوات درصد و تحصیل کمتری دارند پر داخت شده در حالی که هر دو هم حالت اشتغال و از کارافتاده کلی و بیکار هستند؟

- بر اساس قانون برای اجرای ماده 38 آیین نامه ای تهیه و اجرا شده است اما بنیاد شهید به صورت دلبخواه آن را اجرا می کند. با مراجعه به بخش مالی موضوع را جویا شوید.

 

 

پدرم از ایثارگران ارتش در کرمانشاه است. مدت۴۰روزه است که برای صدور کارت ایثارگری پرونده ایشان به تهران ارسال شده است. اما از لویزان که پرسیدیم می گویند که هنوز نرسیده است. چون پدرم فوت شده است در توان ما نیست که به تهران برویم لطفا  راهنمایی کنید.

- به علت کثرت مراجعات در سوله آبی لویران برای پیگیری روند پرونده خود حتما باید حضوری پیگیری کنید. متاسفانه به صورت تلفنی نتیجه ای حاصل نمی شود.

 

اینستاگرام
باسلام رمضانی هستم ۸ماه ونیم سابقه جبهه دارم ایا به من سهام عدالت تعلق میگیرد؟ به کجا مراجعه کنم؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi