شناسه خبر : 78353
چهارشنبه 30 مهر 1399 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرسلسله‌ی ِبهار

روزی رسد از کرانه‌ی سبز امید

سرسلسله‌ی ِبهار دلتنگ مشو

*********

در خاطر من نغمه‌ی یادت شده رود

ای عشق که دلواپس دریا شدنم

********

بازآمدی و بهار با ناز شکفت

در حنجر هر درخت آواز شکفت

در لحظه‌ی دیدن نگاهت گل من

تکواژه‌ی سبز عشقمان بازشکفت

 

روح‌الله یعقوبی پور(فرزند شهید)

اینستاگرام
سلام ، باز هم تغییر مدیر ارشد و باز هم تغییرات تمام دکوراسیون و لوازم و میز و صندلی حوزه مدیر لیبرال در جوار بارگاه امام هشتم (ع) در حالیکه مردم از شدت نداری و مشکلات معیشتی به سختی زندگی را طی میکنند تغییرات دکوراسیون حوزه مدیر چگونه توجیه میشود؟ شاهدان عینی و راننده کامیونها و کارگران حمل و نقل گفتند کلیه دکوراسیون حوزه مدیر نو و جدید بوده و هیچگونه اشکالی وجود نداشته اما فقط با سلیقه مدیر جدید همسان نبوده لذا در اولین قدم دستور داده کلیه دکوراسیون و لوازم موجود تخلیه و لوازم جدید با سلیقه ایشان خریداری گردد.
چنین مدیرانی که از مشکلات مردم هیچگونه اطلاعی ندارند یا نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت هستند بجای کار کردن به تغییر دکوراسیون و لوازم اقدام نمودند که وضعیت اقتصاد کشور به این وضعیت اسفبار رسیده است. البته میدانیم خزانه مدیران جدای از خزانه مردم است و همیشه خزانه مدیران مالامال از درامدهای گوناگون است اما خزانه مردم همیشه خالی بوده و خواهد ماند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi