شناسه خبر : 78630
جمعه 16 آبان 1399 , 18:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اوباما و ترامپ را فتنه‌گران به تحریم تشویق کردند

عضو فراکسیون امید می‌گوید عده‌ای در داخل نگذاشتند صدای صلح‌‌طلبی ما به گوش دنیا برسد.
احمد مازنی به ایلنا گفته است: اگر می‌گوییم تحریم مؤثر است باید ببینیم چه کسانی موجب تحریم شدند و چه سودی بردند؟ بخشی از بدخواهان ایران در خارج از کشور هستند، مانند سران ایالات متحده، لابی صهیونیستی، اپوزیسیون خائنی که دستشان به خون مردم آلوده است مانند منافقین و سلطنت‌طلب‌ها که هر چند وقت یکبار حرکت‌هایی با هدف تشدید تحریم‌ها انجام می‌دهند. در داخل هم کسانی تلاش کردند که هر گونه صدای صلح‌خواهی، ارتباط منطقی، موضع عزتمندانه، حکمت و مصلحت با دنیا را مسدود کنند که این‌ها هم باید پاسخگو باشند.
این اظهارات در حالی است که اولاً مدعیان اعتدال و اصلاحات، با اصرار بر توافق به هر قیمت و ماندن در برجام و اجرای آن به هر قیمت، متهم اصلی تشدید تحریم‌ها پس از برجام (در دوره اوباما و ترامپ) هستند. در واقع دشمن وقتی مطمئن شد دولت و برخی حامیانش به هر قیمت پای برجام می‌مانند، به افزایش تحریم‌ها تشجیع شدند. همچنین است پالس‌های خیانت باری که هر از چند گاه برای مذاکره- با وجود عهدشکنی آمریکا- ارسال می‌شود.
ثانیاً آقای مازنی در حالی آمریکا را در زمره بدخواهان معرفی می‌کند که چند سال قبل از سوی طیف متبوع وی به عنوان دوست و شریک قابل اعتماد معرفی می‌شد. او باید توضیح بدهد که چرا دولتمردان آمریکایی و غربی در طول دو دهه گذشته همواره از افراطیون مدعی اصلاحات حمایت کردند؟ چگونه شدکه در فتنه سال 88، آمریکایی‌ها علناً از فتنه‌گران حمایت کردند و منافقین و سلطنت‌طلبان هم کنار آنها ایستادند؟ و چرا به گزارش لس‌آنجلس تایمز، نمایندگان سران جنبش (فتنه) سبز از مقامات دولت اوباما خواستند تحریم‌ها را به شکل فلج کننده و دفعتاً اعمال کنند؟ با همه این خیانت‌ها، حضرات چگونه می‌خواهند خود را نگران تحریم‌ها و در پی رفع آن جا بزنند؟
ثالثاً با ادعای شنواندن صدای صلح به گوش دنیاست که مدعیان اصلاحات و اعتدال دو دهه است مقابل آمریکای گستاخ در قول و فعل عقب‌نشینی می‌کنند اما هر بار تهدید تازه‌ای را متوجه کشور می‌سازند. آنها مدعی گفت‌وگوی تمدن‌ها بودند که آمریکا افغانستان و عراق را اشغال کرد و دولت اصلاحات هم به آمریکایی‌ها کمک رساند اما دولت بوش ایران را جزو محور شرارت معرفی کرد. تداوم همان انفعال‌ها هم بود که رژیم تروریست آمریکا را به جنایت و ترور سردار سلیمانی ترغیب کرد.
 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi