شناسه خبر : 78664
یکشنبه 18 آبان 1399 , 08:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی استان فارس آسمانی شد

شهید «حاج علی‌محمد عباسی» از رزمندگان ارتشی لشگر ۷۷ خراسان بود که سال ۶۱ در عملیات فتح‌المبین در منطقه عین‌خوش دهلران بر اثر اصابت ترکش به ستون فقراتش مجروح و دچار ضایعه نخاعی شد.

فاش نیوز - «علی‌محمد عباسی» جانباز نخاعی 70 درصد استان فارس روز گذشته در یکی از بیمارستان های شیراز دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
«علی‌محمد عباسی» جانباز نخاعی 70 درصد از استان فارس پس از سال های مقاومت و صبوری و مجاهدت در راه آرمان های نظام اسلامی و همچنین تحمل 38 سال رنج ناشی از جانبازی در سن 60 سالگی به کاروان شهیدان ملحق شد.
 
بنا بر این گزارش پیکر این شهید گرانقدر امروز یکشنبه 18  آبان در زادگاهش بخش کنارتخته و کمارج تشییع و در جوار دیگر شهدا و همرزمانش به خاک سپرده می‌شود.
 
شهید «حاج علی‌محمد عباسی» از رزمندگان ارتشی لشگر 77 خراسان بود که سال 61 در عملیات فتح‌المبین در منطقه عین‌خوش دهلران بر اثر اصابت ترکش به ستون فقراتش مجروح و دچار ضایعه نخاعی شد.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «علی‌محمد عباسی» به یاران شهیدش پیوست
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi