شناسه خبر : 78691
دوشنبه 19 آبان 1399 , 09:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد شهرستان شهریار هم آسمانی شد

جانباز شهید «محسن حکانی» از جانبازان ۷۰ درصد شهرستان شهریار بود که در سال ۱۳۴۶ متولد شد و در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به مقام جانبازی رسید.

فاش نیوز - جانباز گرانقدر 70 درصد «محسن حکانی» پس از سال‌ها تحمل رنج‌های ناشی از مجروحیت به همرزمان شهیدش پیوست.
 
جانباز 70 درصد"محسن حکانی" پس از سال‌ها تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار وایثارگری و تحمل رنج‌های ناشی از مجروحیت به همرزمان شهیدش ملحق شد.
 
بر پایه این گزارش پیکر مطهر جانباز شهید«محسن حکانی» با حضور مردم ولایت‌مدار شهریار و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، عاشقان ایثار و شهادت و مسئولان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشییع و در امامزاده اسماعیل (ع) شهریار به خاک سپرده شد.
 
این جانباز سرافراز از جانبازان 70 درصد شهرستان شهریار بود که در سال ۱۳۴۶ متولد شد و در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به مقام جانبازی رسید. از وی دو فرزند دختر به یادگار مانده است.
 
«محسن حکانی» جانباز گرانقدر 70 درصد به خیل همرزمان شهیدش پیوست
اینستاگرام
روحش شاد و یادش گرامی
ایا شما مسئولین بانک دی وکوثر خجالت نمیکشین که سهام خانواده شهدا وبازنشستگان ارتش خوردید وبردید اصلا به خودتان نمی اورید چطور پول حرام به زن بچه تان میدهید بعد منتظر هستید که خانواتان سالم از خیابان بر گردن خانه خجالت بکشید سهام بانک دی خانواده شهدا و سهام بانک کوثر بازنشستگان ارتش بلاتکلیف نگر ندارید حق مارا بدهید به بهان تشکیل مجمع سرمتان بتد دزدان بی خدا
سلام عرض تسلیت به خانواده معظم و دیگر دوستداران شهید عزیز محسن حکاکی باهدیه فاتحه و صلوات
این عزیزان تاج سر ما هستند. اینها همه چیزتان را برای آسایش ما دادند. خدایا ما را آن دنیا شرمنده این عزیزان مکن! الهی قصور ما را ببخشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi