شناسه خبر : 78718
سه شنبه 20 آبان 1399 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرداخت مطالبات سهام شاهد (خانواده شهدا)

خانواده شاهد و فرزندان شهدا - با سلام و ارادت؛ به استحضار می رساند، سهام شرکت سرمایه گذاری شاهد (ثشاهد) دارای 4 میلیارد سهم هست که حدود یک میلیارد و 200 میلیون آن در سازمان بورس داد و ستد می شود و بقیه بین خانواده های شاهد سهامدار، خرید و فروش می شود.

روال اینطور بوده که هر ایثارگر می توانست در پرتال شرکت شاهد هم سهم بخرد و هم بفروشد و پول فروش بعد از چند روز به حساب آنان واریز می شد.

ولی ایثارگرانی که در تاریخ های 22 و 27 مرداد 99 سهام خود را در پرتال به فروش رساندند و همه مراحل هم تایید شده، هنوز پولی به حساب آنان واریز نشده است و این امر مشکلات و گرفتاری های بسیار زیادی برای آنان و خانواده هایشان بودجود آورده است.

از آن مقام محترم خواهشمندیم به این امر رسیدگی کرده زیرا خانواده های شاهد ستون و پایه های حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

با تشکر.

اینستاگرام
با سلام و خدا قوت به مدیران و مسوولان فاش نیوز
بخدا قسم ما جانبازان زیر ۲۵, درصد و رزمندگان تحت پوشش ساتا آنقدر از مسوولان زیر ریربط تقاضای کمک و رسیدگی به مشکلات انباشته شده یمان بصورت ملتمسانه و خواهشانه و عاجزانه کردیم.اما متاسفانه تابحال هیچ گوشی شنوا و هیچ نتیجه ای ندیدیم.که هیچ.
ولی دیگر هم برای خواستن کمک هم خسته شدیم و هم دیگر از تقاضای کمک خجالت میکشیم.اما حداقل انتظار از مسوولین کشور این بود.بگویند.مشکلاتتان را میدانیم.و حس میکنیم که با یک میلیون تومان در ماه نمیشود زندگی کرد. امیدوارم بخاطر روح همرزمان شهدای عزیزمان اینبار به مشکلاتمان پایان دهند.
انشاالله
باتشکر
خواسته تمامی جانبازان و رزمندگان یک میلیون تومان بگیر ساتا
مدیران تلاشگر فاش تیوز ترا قسم بخدای واحد این پیام ما را در دید مسوولان محترم قرار دهید.
اجرتان با الله متعال
با سلام مجدد.خدمت مدیران و زحمتکشان.فاش نیوز بنده حداقل از شما بزرگواران فاش نیوز انتظار داشتم.ممطلب بنده مورخه ۸/۲۴ را در صدر اخبار خوبتان قرار میدادید.
تا بلکه به لطف شما عزیزان مسوولان میدیدند.
در هر حال از لطف و عنایت شما مجریان زحمتکش فاش نیوز بینهایت سپاسگذارم.
اجرکم عندالله
حدود 3 ماهه که سهام شرکت شاهد رو فروختم ولی پولی به حسابم نریختن لطف کنید پیگیری کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi