شناسه خبر : 78737
سه شنبه 20 آبان 1399 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برجام گاوی که نه شیر داد نه کشوررا شخم زد!

خوشبین نبودن مقام معظم رهبری به مذاکرات با آمریکا و برجام بر اساس درکی درست و واقعی از شناخت دشمن بود.

فاش نیوز - هر آنچه مردم به اسم و رسم دیپلماسی از برجام در این هفت سال دیدند و شناختند گاوی بود بی برکت که نه یک ظرف شیر تدبیر داد و نه یک وجب خاک اعتدال را شخم زد!

برجام به کاهی نمی ارزد، پس چه باک اگر در آینده راستگویانی افکار و اعمال حسن روحانی را با ناشایستگی های خودش و معاونان و مشاوران و کابینه اش به قضاوت بنشینند تا بر ویرانه های برجام خدماتی واقعی را به مردم ایران ارائه دهند و فقط وعده های خدا را باور کنند نه کدخدا را.

حامیان برجام هنوز هم عناد و لجاجت می کنند و می گویند اعتراض به برجام فعلی است حرام، چرا که برجام سِحر و جادو نبود بلکه اعجاز مذاکره با کدخدا بود. ادعا می کنند برجام رسم برد و باخت را می داند چون سه گل زده و فقط دو گل خورده.

ولی منتقدان برجام می گویند برجام آفتاب تابان نبود بلکه آفتاب لب بام بود. برجام توافقی بود که حریم تدبیر را شکست و بر دهان اعتدال قفل زد، نتیجه این شد که اکنون حصار برجامیان شکسته شده و حقایق امور بر مردم آشکار شده، آمریکائیان هم با توافق برجام نشان دادند تمام قدرتشان در مقابل ایران تحریم و قیل و قال است.

آمریکائیان می دانند ایرانیان سالهای سال است منتظر یک نبرد جانانه و رودرو با آمریکا و تفاله های آمریکا هستند، اما آنها که مردِ جنگ نیستند، چرا که اگر آنها مرد جنگ بودند دست به دامان مشتی تروریست داعشی وحشی نمی شدند. آنها تمام امیدشان جهل مردم است، بصیرت نداشتن مردم است. آنها شکست های بی شمارشان از ایران را در پشت تهدیدات تو خالی و در پشت ترسی آمیخته به شرم پنهان می کنند و همین مسئله است که آنان را از درون زجر می دهد، چون آنها فهمیده اند که اگر روزی دست به سلاح ببرند روز مرگ خود را جلو انداخته اند.

خوشبین نبودن مقام معظم رهبری به مذاکرات با آمریکا و برجام بر اساس درکی درست و واقعی از شناخت دشمن بود.

منویات و نصایح مقام معظم رهبری به خاطر مصلحت مردم و سربلندی اسلام و کشوراست تا مسئولان و مردم کمتر فریب بخورند و همین دشمن شناسی دقیق ایشان است که از محوری ترین مسائل دفاعی کشور در تمامی زمینه هاست و درعرصه مسائل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی این دشمن شناسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که از مهمترین عوامل در تأمین امنیت فردی و اجتماعی مردم محسوب می شود. بر همین اساس است که بخش زیادی از سخنان مقام رهبری امام خامنه ای (حفظ اله) به معرفی و شناخت دشمن اختصاص دارد.

 

منویات و نصایح مقام معظم رهبری به خاطر مصلحت مردم و سربلندی اسلام است تا مسئولان و مردم کمتر فریب بخورند

  | داریوش احمد رضا بهمنیار

 

اینستاگرام
اتفاقا گاوی بود پر شیر برای دشمن که زمین دل همه انقلابیون را هم شخم زد و کشور را ویرانه کرد!
بله آقای محترم برجام هر چیزی بود فقط یک هواپیما پر پول به ایران آورد چرا دست آوردی نداشت فقط بلد نبودن ازش استفاده کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi