شناسه خبر : 78768
پنجشنبه 22 آبان 1399 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰ درصد تبریزی

جانباز ۷۰ درصد «حاج بیرام رضایی نوجه ده»، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت به همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز  - جانباز ۷۰ درصد تبریزی «حاج بیرام رضایی نوجه ده»، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز ۷۰ درصد تبریزی به همرزمان شهیدش پیوست

مراسم تشییع و تدفین شهید حاج بیرام رضائی نوجه ده امروز پنجشنبه 22 آبان ماه راس ساعت 13 در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز انجام خواهد گرفت.

عباس پورحسن، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان طی پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد حاج بیرام رضائی نوجه ده را خدمت مقام معظم رهبری، عموم مردم و جامعه ایثارگری تسلیت گفته برای آن شهید عزیز علو درجات و برای خانواده محترم شان اجر و صبر مسئلت کرد.

حاج بیرام رضائی نوجه ده متولد ۳۰ مرداد ۱۳۴۱ در کلیبر، کادر وظیفه ارتش جمیع لشکر ۷۷ ثامن الائمه خراسان در سال ۱۳۶۱ در خرمشهر مجروح و ۷۰ درصد از سلامتی خود را در راه دفاع از میهن اسلامی ایران و مقابله با دشمن بعثی عراق نثار کرد.

 

تنظیم و تدوین خبر از بهروز ساقی

اینستاگرام

(( انا لله و انا الیه راجعون ))

در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

((روحش شاد و یادش گرامی باد))

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi