شناسه خبر : 78788
پنجشنبه 22 آبان 1399 , 08:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرواز و عروج یک جانباز نخاعی دیگر

جانباز نخاعی، حاج «اسدالله منوچهری» عصر دیروز بر اثر عارضه عفونت خونی و نارسایی کلیوی، به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز نخاعی، حاج «اسدالله منوچهری» عصر دیروز در بیمارستان خاتم الانبیاء بر اثر عارضه عفونت خونی و نارسایی کلیوی، به یاران شهیدش پیوست.

جانباز سرافراز حاج اسداله حاجی منوچهری متولد 1339 از خطه شهید پرور طالقان؛ قهرمانی که در اعزام به جبهه های حق علیه باطل دو بار مجروح گردید و بر اثر این جراحت ها، درمان های بسیار طولانی مدت و دردآور را تحمل کرد.

 وی اولین بار در بهمن ماه 1361 در عملیات مقدماتی والفجر بر اثر اصابت تیر از ناحیه شکم و دست راست و پای چپ مجروح  و بار دوم در شهریور ماه 1366 قطع نخاع گردید.


گفتنی است، پیکر این جانباز شهید، صبح پنجشنبه ۲۲ آبان با توجه به رعایت قوانین بهداشتی تشییع و در گلزار شهداء روستای پراجان شهرستان طالقان به خاک سپرده شد.

************

قسمتی از خاطره خبرنگار شهید نیوز از شهید معزز حاجی منوچهری در ایام حج سال 1393 :
در کنج راهروکنار درب خروجی هتل، نگاهم به جانباز منوچهری می افتد که دور و برش خیلی شلوغ است. انگار شب عملیات است؛ فرمانده وار کنارخط مقدم ایستاده و نیروها را به میدان می فرستد. صحنه بسیار زیبایی است. یک جانباز برانکاردی که با شکم روی تخت دراز کشیده و آرنج خود را روی بالش گذاشته و محکم فشار می آورد تا سرش بالاتر از سینه قرار گیرد و بتواند همه دور وبرش را زیر نظر داشته باشد.
روحیه اش ستودنی است. با لباس سپید احرام عجیب جذاب به نظر می رسد. وجدانم به من تلنگر می زند که با یک سرماخوردگی ساده از پا می افتی وسریع دکتر و دوا ودرمان وخواب واستراحت، اما روحیه این جانباز والامقام مرا شرمنده می کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi