شناسه خبر : 78825
یکشنبه 25 آبان 1399 , 08:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیداررییس بنیاد شهیدبا خانواده شهید «طهرانی مقدم»

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید «طهرانی مقدم»

مهندس سعید اوحدی شامگاه شنبه 24 آبان ماه با حضور در منزل شهیدان «حسن و علی طهرانی مقدم» و با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهید سردار حسن طهرانی مقدم گفت: ایشان از مفاخر نظام جمهوری اسلامی بودند و خدماتی در طول حیات خود انجام دادند که هرگز فراموش نمی‌شود.
وی با اشاره به ویژگی‌های شهید طهرانی مقدم افزود: جوانان و نسل‌های آینده باید با عظمت این شهید بزرگوار بیشتر آشنا شوند و این کار نیازمند ساخت آثار فرهنگی مرتبط با ایشان است که یکی از مهمترین آن‌ها فیلم و سریال با موضوع زندگی شهید طهرانی مقدم است.
معاون رییس جمهور در این دیدار با اهدای لوح تقدیری از خانواده شهیدان حسن و علی طهرانی مقدم تقدیر به عمل آورد.
گفتنی است در این دیدار حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت.
شهید سردار حسن طهرانی مقدم از فرماندهان دفاع مقدس، مشاور فرمانده کل سپاه در امور موشکی و رییس سازمان خودکفایی سپاه پاسداران در ۲۱ آبان‌ ماه سال 1390 در یکی از اماکن نظامی به همراه جمعی از همرزمانش به شهادت رسید.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi