شناسه خبر : 78904
یکشنبه 25 آبان 1399 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انقلاب اسلامی ما خاص بود

فاش نیوز - این مذاکره نکردن با آمریکاست که ضامن بقای انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا و امام راحل و توده مردم ایران شده است این مذاکره نکردن با آمریکاست که اسطوره ساز حقانیت انقلاب اسلامی ایران و یکی از مهم ‌ترین ابعاد اقتدار ملی ایرانیان محسوب می شود نه مثل دولت که دارند روزی چندین نامه و سخنرانی و بیانیه و سفارش برای مذاکره با آمریکا برای آنها می فرستند.

زمانی که انقلاب اسلامی به وقوع پیوست، دنیا شاهد دو ابرقدرت بزرگ شرق و غرب بود یکی ایالات متحده آمریکا و دیگری شوروی کمونیستی اینها هر کدام با متحدانشان به دو دنیای شرق و غرب تقسیم می شدند و دنیا را بین خودشان تقسیم کرده بودند و هر کشوری در دنیا وابسته به یکی از دو بلوک شرق یا غرب بود.

در این میان بود که خط سومی وارد عرصه شد که می گفت نه شرقی نه غربی و با این اینکه امام هر چه می گفت مردم قبول می کردند ولی امام راحل دست به برگزاری رفرندام در تعیین ماهیت انقلاب زد یعنی با اینکه انقلاب پیروز شده بود باز هم امام راحل از مردم خواست تا خودشان تعیین کنند آیا جمهوریت مبتنی بر اسلام ناب را می خواهند یا نه؟ و مردم ایران با بیش از 98% آرا جمهوری اسلامی را انتخاب کردند که شعار اصلی اش نه شرقی نه غربی بود .

بعد از انقلاب اسلامی دنیا با یک پدیده عجیب مواجه شده بود نخست انقلابی که هیچ ریشه ای در باورهای شرقی و غربی مردم نداشت

حالا دنیا با یک پدیده عجیب مواجه شده بود نخست انقلابی که هیچ ریشه ای در باورهای شرقی و غربی مردم نداشت و دوم اینکه صورتی از این انقلاب که به شدت مردم سالار بود باعث ایجاد تمایل به تغییر در مردمانی می شد که حاکمانشان متحد این دو ابر قدرت شرق و غرب بودند، مردمانی که هیچ چیز از جمهوریت نمی دانستند و تحت تسلط مخوف ترین دیکتاتوری های زمان زندگی می کردند دیکتاتورهائی که هیچ جایگاه مردمی ندارند و با اتکا به قدرت های بزرگ جهانی شنیع ترین جنایات علیه مردم خودشان انجام می دهند.

انقلاب اسلامی این پدیده نوظهور که به انقلاب اسلامی ایران معروف شده اینک که شرق از هم پاشیده ولی برای بلوک غرب که یکه تاز میدان شده بود به عنوان یک تهدید فکری بزرگ برای دیکتاتورها و قدرت های نفت خوار غربی شناخته می شد.

تاریخ نشان داده وقتی چیزی منافع قدرت ها را تهدید کند آنها بلافاصله یا مستقیم و یا با برانگیختن بازوهای منطقه ای شان اقدام به مهار و کنترل آن پدیده می کنند این واقعیت و حقیقت محض آن چیزی ست که از 31شهریور سال59 تا شهریور سال67 به ملت ایران تحمیل و طی آن تمام قوانین بین المللی زیر پا گذاشته شد.

این شرایط به مردمی تحمیل شده بود که حاکمان بی کفایت و خائن سر خود و بدون برگزاری رفراندم در طی سیصد سال اخیر دائما بخش هائی از خاک این کشور را بخشیده بودند. قاجار مساحت ایران را نصف کرد. رضا پهلوی کوه های آرارات و رودخانه هیرمند سیستان را بخشید و فرزندش محمد رضا پهلوی استان استراتژیک و حیاتی بحرین را به دستور اربابان غربی اش بخشید.

قاجار مساحت ایران را نصف کرد رضا پهلوی کوههای آرارات و رودخانه هیرمند سیستان را بخشید و فرزندش محمد رضا پهلوی استان استراتژیک و حیاتی بحرین را به دستور اربابان غربی اش بخشید

حالا چشم مردم به دهان امام بود. امام صحبت از دفاع تا آخرین نفر می کرد و همین یعنی ایران حاضر نیست نه از عقایدش دست بردارد و نه از آب و خاکش آن هم در مقابله با سی کشور به صورت مستقیم و تمام بلوک غرب و شرق به صورت مستقیم به پشتیبانی صدام پرداختند. جنگی که در دنیا بی سابقه و معجزه آسا بود.

نباید ارزش های انقلاب اسلامی و حُریت ایرانی را دولت را به یغما ببرد که دشمنان کینه توز و قسم خورده ایران را نمی خواهند بینند و یا از روی خیانت خواهان مذاکرات مجدد با آمریکای جنایتکار هستند.

آمریکائیان روز به روز خوار و خفیف تر می شوند و باید جزای اعمالشان را بچشند. این جنایتکاران خائنِ بی مقدار هر چقدر قدرتمندتر می شوند در کشتار و غارت سرزمین های مسلمانان و مستضعفان جهان تواناتر و گستاخ تر می شوند و این مذاکرات با آمریکاست که آنها را به جنایت های بیشتر علیه مردم و نظام ایران می کشاند.

| داریوش احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi