شناسه خبر : 78910
چهارشنبه 28 آبان 1399 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار «فرامرز رضوی» به همرزمان شهید خود پیوست

سردار «فرامرز رضوی» از پیشکسوتان انقلاب و جهاد در دوران دفاع مقدس، حین انجام ماموریت در منطقه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

سردار «فرامرز رضوی» از پیشکسوتان انقلاب و جهاد در دوران دفاع مقدس، شب گذشته (دوشنبه) در حین انجام ماموریت در منطقه سیستان و بلوچستان، در اثر وقوع سانحه به شهادت رسید.

این شهید والامقام سوابقی نظیر معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) و مسئول سیاسی ستاد فرماندهی کل سپاه کشور را در کارنامه خود دارد.

وی بارها تا پای شهادت پیش رفته بود؛ اما تقدیر الهی بر آن بود که این «هادی سیاسی ولایت‌مدار و خستگی ناپذیر» در عرصه جهاد روشنگری و بصیرت‌افزایی و در حین انجام ماموریت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور، به دیدار معبود بشتابد و به خیل کاروان شهدای انقلاب اسلامی بپیوندد.

پایان پیام/

 

اینستاگرام
شهادت سردار خاکی اسلام جناب اقای دکتر «فرامرز رضوی» از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را خدمت امام عصر (عج) و مردم غیور استان تسلیت عرض میکنم. روحش قرین رحمت الهی
انالله و انا علیه راجعون
شهادتت مبارک سردار
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi