شناسه خبر : 79167
یکشنبه 09 آذر 1399 , 08:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع آیت الله رییسی باشهیدفخری زاده

دیدار آیت الله رئیسی با پیکر شهید فخری زاده در حضور خانواده او+عکس

رئیس قوه قضائیه عصرروزگذشته در معراج شهدا حضور پیدا کرده و ضمن زیارت  پیکر مطهر شهید فخری زاده با خانواده معظم شهید نیز دیدار کرد.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه ساعتی پیش در معراج شهدای تهران حضور پیدا کرده و ضمن زیارت  پیکر مطهر شهید هسته ای و دفاعی، محسن فخری زاده با خانواده معظم شهید نیز دیدار کرد.

آیت الله رئیسی در این دیدار خطاب به خانواده شهید فخری زاده گفت: این شهید بزرگوار، فخری برای دانشمندان اسلام است و یقین بدانید شهید فخری زاده در تمام اعصار به عنوان دانشمند متعهد و ولایی که در راه مجاهدت جان خود را تقدیم کرد، نام آور خواهد شد.

معراج شهدا , شهید فخری زاده , شهدای هسته‌ای , شهدای ترور , سیدابراهیم رئیسی ,

وی افزود: شهید و شما در این امتحان ‌پیروز شدید و جایگاه شما رفیع است. از خدا بخواهید تمام‌دانشمندان ‌ما و خانواده شهید و همه ما در این آزمون الهی موفق باشند و باشیم. روح بزرگ شهید یقینا در جوار حضرت اباعبدالله  الحسین(ع) و یاران ایشان است.

معراج شهدا , شهید فخری زاده , شهدای هسته‌ای , شهدای ترور , سیدابراهیم رئیسی ,

رئیس قوه قضائیه در ادامه تصریح کرد: یقینا بدانید که نام‌ شما به عنوان خانواده شهید در زمره کسانی که ایران قوی را به ارمغان آورده، ثبت شده است. شهید فخری زاده در واقع امنیت کشور را ارتقاء داد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه دلیل خشم آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از شهید فخری‌زاده آن است که به‌عنوان سرباز گمنام امام زمان(عج) برای ایران اسلامی و منطقه تولید قدرت کرده است، گفت: به برکت خون مطهر شهید فخری‌زاده، حرکت علم و فناوری و پیشرفت کشورمان متوقف نمی‌شود بلکه فخری‌زاده‌ها در راهند و خواب راحت را از چشم دشمنان خواهند گرفت. خون شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده به افول نظام سلطه کمک می‌کند و هرچه زودتر شاهد تحقق این اتفاق خواهیم بود.

معراج شهدا , شهید فخری زاده , شهدای هسته‌ای , شهدای ترور , سیدابراهیم رئیسی ,

هفتم آذرماه 1399 ، محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به‌دست عوامل تروریست در آبسرد تهران ترور شد و به شهادت رسید. پیکر مطهر دانشمند هسته ای، شهید محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع امروز، شنبه هشتم آذرماه 1399 به معراج شهدای تهران منتقل شد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi