شناسه خبر : 79417
سه شنبه 18 آذر 1399 , 12:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ابزار احساسات مردم عراق به تصاویر شهید «سلیمانی»

با نزدیک شدن به نخستین سالروز شهادت سردار حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، تصاویر این دو شهید زینت‌بخش خیابان‌های بغداد شد و احساسات جوانان و مردم عراق را برانگیخت.

در حالی که کمتر از یک ماه به نخستین سالروز شهادت این دو سردار مقاومت باقی است، عراقی‌ها در اقدامی نمادین و به پاس تقدیر از این دو مجاهد نستوه، اقدام به نصب تصاویر حاج قاسم و ابومهدی در خیابان‌های بغداد و سپس انتشار عکس آن در شبکه‌های اجتماعی کردند.

نصب تصویر سرداران مقاومت در بغداد/ ابزار احساسات مردمی به تصاویر شهدا

پیش از این نیز محل ترور سرداران مقامت در فرودگاه بغداد به یادمان این شهدا تبدیل شده و نشانه‌گذاری شده بود.

مراسم سالروز شهادت این دو سردار جبهه مقاومت قرار است به مدت یک هفته در اکثر استان‌های عراق با حضور مقامات رسمی، مردمی و عشایری برگزار شود.

نصب تصویر سرداران مقاومت در بغداد/ ابزار احساسات مردمی به تصاویر شهدا

اینستاگرام
روحت شاد سردار دلها خدایی ادم باید اینطوری باشه من خودم جانباز و بسیجی میباشم خاک پایش حساب نمیشم هر وقت یادش میافتم اشک از چشمانم جاری میشه ادم اینقدر خاکی خدایش اینقدر بی ریا وبی منت کار میکرد مسولین باید طوری کار کنند که وقتی به رحمت خدا رفتند لااقل بگن خدا بیامرزد نه اینکه لعنت و نفرین بکنند لااقل به فکر مردم باشن به خاطر سیاست مردم را له نکنند زیر پایشان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi