شناسه خبر : 79570
چهارشنبه 26 آذر 1399 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نام دو شهیددفاع مقدس زینت‌بخش کوچه‌ها

تابلو‌های نام شهیدان «محمدرضا هنرمند» و «ناصر سوادی»، بر سر دو کوچه‌ در منطقه ۱۹ تهران نصب شد.

 

نام دو شهید دفاع مقدس زینت‌بخش کوچه‌های منطقه ۱۹ تهران شدتابلو‌های نام شهیدان «محمدرضا هنرمند» و «ناصر سوادی» از شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس، بر سر دو کوچه‌ در منطقه ۱۹ تهران نصب شد.

«علی توکلی» شهردار منطقه ۱۹ تهران در آیین نصب تابلو‌های نام‌های این شهیدان والامقام که با حضور خانواده‌های معظم آن‌ها برگزار شد، با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید، اظهار داشت: نامگذاری معابر به نام شهدا، گام مهمی در راستای حفظ نام و یاد این عزیزان محسوب می‌شود و در همین راستا، دو کوچه دیگر در منطقه شهیدپرور ۱۹ تهران به نام شهیدان «محمدرضا هنرمند» و «ناصر سوادی» مزین شد.

وی افزود: نامگذاری کوچه‌ها به نام این دو شهید معزز، در راستای تکریم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفته است که در همین زمینه کوچه «نهم» خیابان «میعاد شمالی» به نام شهید «محمدرضا هنرمند» و کوچه «۵۸» خیابان «صمدی» به نام شهید «ناصر سوادی» نامگذاری و طی مراسمی نیز تابلوی نام این شهیدان دفاع مقدس بر سر این کوچه‌ها نصب شد.

خاطرنشان می‌شود، شهید «محمدرضا هنرمند» سال ۱۳۶۳ عازم جبهه شد و سال ۱۳۶۶ در «شلمچه» به درجه رفیع شهادت نایل شد. همچنین شهید «ناصر سوادی» نیز سال ۱۳۶۵ به جبهه اعزام شد و پس از یک‌سال حضور در جبهه، در عملیات «کربلای ۵» به شهادت رسید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi