شناسه خبر : 79638
یکشنبه 30 آذر 1399 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیامیه انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) :

همسران جانباز، پرستارانی که خود جانبازند

امسال حماسه روز پرستار علاوه بر رنگ مذهبی صبغه ملی نیزبه خود گرفته است. در شرایط همه گیری کرونا در کشورعزیزمان ایران، کادر درمان، اعم از پزشکان و پرستاران با تاسی به پرستار کربلا حماسه ای بیاد ماندنی بر جای گذاشتند.

فاش نیوز - همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها که به نام روز پرستار ثبت و نام گذاری شده است، انجمن جانبازان نخاعی با صدور پیامی با پاسداشت زحمات مدافعان سلامت و پرستاران، روز پرستار را به همسران جانبازان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛ “پرستاری ترکیبی از یک مجموعه‌ی ارزش‌های اخلاقی و فضایل انسانی است؛ از شفقت و دلسوزی بگیرید تا مسئولیت پذیری، تا صبر و بردباری در برابر بی تابی‌ها و کج خلقی‌ها که همه‌ی این‌ها فضلیت‌های بزرگ انسانی است”. مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

روز پرستار یاد آور صبر و استقامت قافله سالار اسرای کربلا، عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) است، که پس از تحمل مصائب روز عاشورا فتنه یزیدو یزیدیان را در دربار ظلم ستم بر ملا نمود.

امسال حماسه روز پرستار علاوه بر رنگ مذهبی، صبغه ملی نیز به خود گرفته است. در شرایط همه گیری کرونا در کشور عزیزمان ایران، کادر درمان، اعم از پزشکان و پرستاران با تاسی به پرستار کربلا حماسه ای بیاد ماندنی بر جای گذاشتند.

پرستاران سربازان جبهه سلامت اند که از دیربازدر میدان‌های شورانگیز دفاع مقدس نیز همگام و همراه با رزمندگان سلحشور حماسه‌ها آفریدند و امروز هم میدان پرخطر مبارزه با ویروس منحوس کرونا به عرصه مجاهدت و رشادت آنان تبدیل گشته است.

بی شک تلاش های بی دریغ پرستاران درچنین شرایطی هرگز از اذهان ملت قدردان ایران عزیز پاک نخواهد شد.

هم چنین نباید ایثارگری همسران جانبازان را فراموش کرد، عزیزانی که بعضا حدود چهار دهه در سخترین شرایط و بی دریغ از جانبازان پرستاری کردند، تا جایی که خود به مانند جانبازان دچار آسیب های جدی شده اند.

بی شک پرستاران فرشتگان الهی بر روی زمین و مصداق (تبارک الله احسن الخالقین) هستند و ملائک دستگاه پروردگاری بر دست همه آنها بوسه می زنند.

انحمن حانبازان نخاعی این روز را به همسران جانبازان و مدافعان جبهه سلامت تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان از درگاه خداوند متعال سلامتی و عزت روز افزون را مسئلت دارد.

اینستاگرام
عرض سلام تبریک و خدا قوت
به تمامی همسران جانباز دلسوز رئوف و ایثارگر جانبازان
و کادر درمان و مدافعان جبهه سلامت و آرزوی سلامتی توفیق طول عمر باعزت سعادت دنیوی و حسن عاقبت برای همه آنان و ادای حترام و کرنش در برابر ارواح مطهر شهداء و شهدای مدافع سلامت
به حق که همسران جانبازان پرستاران واقعیزشمرده می شوند. انشالله که خداوند به این فرشتگان زمینی، اجر شهید و سلامتی مضاعف عنایت کنه.
...
خداییش همسران محترم جانبازان عزیز بسیار زیاد فداکاری می کنند .
جانبازان کم عوارض شرایطشان سخت است
چه رسد به جانبازان مریض .
خدا صبر بدهد .
و دولت پول بدهد .
انشا الله .
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi