شناسه خبر : 79832
دوشنبه 08 دي 1399 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

می گفتند چه اتفاقی افتاده که به این روز افتادی؟

محمود شهبازی - در تاریخ۶۵/۰۱/۲۰تا۶۵/۰۷/۱۴ به صورت بسیج داوطلب از استان زنجان به غرب کشور اعزام شدم و در عملیات کربلای۲ در تاریخ ۶۵/۰۶/۱۰ حضور داشتم.

 در آن عملیات موج انفجار مرا گرفت، آن موقع موضوع را پیگیر نشدم و نفهمیدم که چه کاری باید بکنم ولی بعد ازجنگ مشکلم بیشتر شد و خیلی عصبانی می شدم.

پدر و مادر خدا بیامرزم هی می گفتند چی شده و چه اتفاقی افتاده که به این روز افتادی؟

تا اینکه دادشم مرا برداشت و برد پیش یک دکتر اعصاب و روان و از سال ۹۰ هم مدام به دکتر می روم و  تحت معالجه هستم. در تاریخ ۹۹/۰۲/۲۰رفتم ناحیه سپاه امام رضا (ع) واقع در فردیس کرج و پرونده تشکیل دادم که آن را فرستادند به کمسیون کرج و مجروحیتم تائید شد. بعد از آن پرونده را دادند و گفتند که ببرم تهران و به کمسیون عالی کشور تحویل بدهم.

 وقتی بیمارستان بفیه الله رفتم و نوبتم رسید رفتم داخل کمیسیون عالی سپاه. بعد از پرسیدن سئوالاتی گفتند دیگر برو، بعداز ۴۰ روز جوابش آمد و از ناحیه سپاه فردیس زنگ زدند و گفتند که پرونده ات منفی خورده و در کمیسیون رد شده است. حالا من چه کار باید بکنم؟

واقعا توی این مملکت اسلامی و قرآنی به درد من  و درمانم کسی نمی رسد! بعد ازچند سال که بخاطر مشکل موج گرفتگی ام مرا سرکار نمی برند واقعا زندگی ام در معرض گرفتاری و خطر قرار گرفته است. دیگر حتی پول ندارم دکتر بروم و دارو بخرم!

اینستاگرام
ای برادر جان همه مثل هم هستیم خدا بگم چکار کند این آقایان را حالاقول دادن سال آینده یه کمکی بکنند دیگه خدا میداند راست باشد یا نه منتظر هستیم یا علی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi