شناسه خبر : 79884
چهارشنبه 10 دي 1399 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع۶شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سمنان

پیکرهای مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در چهار نقطه از استان سمنان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

 

تشییع شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سمنان همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در چهار نقطه از استان سمنان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

محل‌های تشییع پیکر شهدا به شرح ذیل اعلام شد:

دانشکده روانشناسی و منابع طبیعی مهدیشهر میزبان دو شهید گمنام

یکی از این پیکرها متعلق به شهید گمنام بسیجی ۲۱ ساله اعزامی از سپاه است که در سال ۶۲ در عملیات والفجر ۴ در منطقه عملیاتی پنجوین به فیض شهادت نائل آمد. پیکر شهید دیگر متعلق به بسیجی ۲۰ ساله اعزامی از سپاه است که در سال ۶۲ در عملیات والفجر ۱ در فکه به شهادت رسید.

دامغان بخش ورکیان میزبان دو شهید گمنام

این شهید گمنام بسیجی ۲۲ ساله اعزامی از سپاه در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید. پیکر دوم مربوط به شهید گمنام بسیجی ۳۰ ساله اعزامی از سپاه است که در سال ۶۱ در عملیات رمضان در منطقه عملیاتی شرق بصره به فیض شهادت نائل آمد.

پادگان هوا و فضای امام رضا علیه السلام میزبان یک شهید گمنام

یکی از این پیکرها  متعلق به شهید گمنام بسیجی ۱۹ ساله اعزامی از سپاه است که در سال ۶۲ در عملیات والفجر ۴ در منطقه عملیاتی پنجوین به فیض شهادت نائل آمد.

سمنان - بخش علا میزبان یک شهید گمنام

پیکر این شهید مربوط به یک شهید گمنام بسیجی ۱۹ ساله اعزامی از سپاه است که در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد. 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi