شناسه خبر : 80162
یکشنبه 21 دي 1399 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرخصی آزادگان را نمی دهید؟

یوسف صادقی - ما جمعی از آزادگان کادر نیروی مسلح علاوه بر اینکه اجحاف در حقمان گردیده، همانند پرسنل ارتش حقوق می گیریم به علاوه حق ایثارگری که به تمام رزمندگان تعلق می‌گیرد هنوز پول مرخصی آزادگان کادر را نپرداختن. مصوبه سال68 است ولی هنوز اجرایی نشده.

آدم چه بگه؟ یکی دو الی سه حقوق میگیره، یکی هم هیچی. اینم مدیریت عجیب و غریب.

تازه آزاده هستم. جانباز 35درصد دارای سابقه مدیریت فرماندهی و 42 ماه خدمت در خط مقدم. فقط حقوق از ارتش می گیرم. بازنشستگی دیگه الان چه کار میخوان بکنند.

کسانی هم دیدم که اصلا جبهه نبودن. هم حق نگهداری میگیرن و هم حقوق ولی ما بااین شرایط هیچی دیگه هم فایده ای نداره.

اینستاگرام
نویسنده:آزاده 9سال و جانباز 50درصد و 18 ماه جبهه
با سلام و عرض خسته نباشی دوستان با وفایم آقای دکتر نوروزی و جناب مهندس سعید اوحدی در سال 72 از طریق سپاه پاسداران به تمامی وزارتخانه ها من جمله آموزش و پرورش اعلام شد که برای مطالبه مرخصی های رزمی عملیاتی و استحقاقی قابل ذخیره به کلیه آزادگان ابلاغ کنید تا برای احتساب مرخصی و ابلاغ آن به آموزش و پرورش به سپاه پاسداران رجوع کرده و تا کنون موفق به احتساب مرخصی های رزمی عملیاتی از طرف سپاه نشدم با اینکه سپاه به نیروهای رسمی و بسیجی صرف پرداخت نموده و از سال 74تا 99 مستدل کفش آهنی پوشیدم و نتجه ای نگرفته ام مرخصی رزمی عملیاتی آزادگان متاهل هر 45 روز 15 روزقابل ذخیره و مجردها هر 45 روز اسارت 10 روز قابل ذخیره بوده لذا مستدعیست نسبت به اقدام عملی مسئولین ایثارگران سپاه را مجاب نمائید که اگر این موضوع درست است اقدام عاجل صورت پذیرد و اگر نادرست است جوابیه منطقی و مستدل که ناقض بخشنامه پرداخت مرخصی رزمی عملیاتی و استحقاقی آزادگان نباشد را ارائه نمایند چون مقتضای عدالت این ست که ظلم علی السویه عدل است اکثر آزادگان در سپاه و ...دریافت کرده اند الان 35 سال خدمت تمام وقت انجام داده ام ولی در سال 1380 بدون اطلاع بنده و آموزش و پرورش و منطقه 2 بنیاد به حالت اشتغال ادارات در آمده ام واز هر لحاظ به بنده ظلم و بی عدالتی شده امیدوارم که اقدامی . با تشکر(محمود صداقت)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi