شناسه خبر : 80168
دوشنبه 22 دي 1399 , 08:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراز و نشیب تفحص پیکر شهید در منطقه عملیاتی بدر

فراز و نشیب تفحص پیکر شهید در منطقه عملیاتی بدر+فیلم

با وجود دشواری های متعدد عملیات تفحص در مناطقی همچون شرق دجله عراق، گروه های تفحص همچنان به کاوش پیکرهای شهدا ادامه می دهند.

گروه های تفحص شهدا هم اکنون در حال کاوش مناطق نزدیک دجله عراق هستند. طی عملیات تفحص در کشور عراق، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) در روز شنبه 20 دی ماه 1399 پیکر مطهر یکی از شهدا در منطقه عملیاتی بدر کشف شد. پیکر این شهید به همراه پلاک شناسایی در شرق دجله عراق پیدا شد.

شناسایی محل مفقود شدن این شهید بر اساس گزارشات رسیده از طرف عشایر منطقه شرق دجله بود. گروه های تفحص شهدا این اطلاعات را بررسی کردند. پس از مشخص شدن صحت اطلاعات، باید ادوات مهندسی به منطقه مورد نظر منتقل می شد.

به این منظور ابتدا می بایست برخی مسیرها مسطح شده و حتی عملیات راهسازی صورت پذیرد تا ادوات را بتوان به منطقه منتقل کرد. و در آخر، نتیجه این تلاش ها کشف پیکر مطهر یک شهید دفاع مقدس بود

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi