شناسه خبر : 80407
جمعه 03 بهمن 1399 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرد خانه و بدون ۱ ریال درآمد!

رسول - بنده در عملیات کربلای پنج شلمچه در سن ۱۵ سالگی حضور داشتم واز ناحیه پا ودست مجروح شدم مدت ۱۰ ساعت براثر خونریزی شدید ناشی از اصابت ترکش بیهوش بودم که هنگام جمع آوری شهدا متوجه زنده بودن من شده بودند‌. زمان حضورم در جبهه همزمان بود با زدن بمب شیمیایی در منطقه که نامه های حضور درمنطقه شیمیایی در پرونده موجود میباشد.

 دوبار به کمیسیون رفتم اما بدون توجه به صحبت هام و نامه های حضور در جبهه و بستری در بیمارستان شهرم که موجی و شیمیایی هستم و منجر به ریزش کلیه موهای بدنم وخارش شدید کمر وپشت پا می باشم کمیسیون مرا رد کردند. حدود ۴ ماه در جبهه بودم به عنوان بسیجی.

 آن زمان پیگیر نشدم و گفتم برای رضای خدا رفتم اما از زمان ازدواج که ۱۶ سال می گذرد قادر به اداره زندگی نمی باشم و همان موقع با مراجعه به سپاه و معرفی به بنیاد مشمول ۵ درصد جانبازی شدم و همسرم که اکنون بازنشسته آموزش و پرورش است زندگیمان را اداره می کند اما من به عنوان مرد خونه حتی بک ریال درآمد ندارم که هیچ، بلکه به خاطر اعصاب خراب ناشی از موج انفجار هر روز در خانه درگیری داریم که باعث فشار روحی روانی در همه مخصوصاً فرزندانم شده.

به راستی امثال ما جانبازان که حقمان از ۵ درصد هم بیشتر است حتی حقمان نبود که یک کارمند ساده اداره مثلا آبدارچی باشیم چرا که مدرسه را رها کرده و به جبهه رفتیم و اکنون هم جزء بیسوادان حساب می شیم و بیکاران. واقعا چرا؟ کجای این کشور عدالت اسلامی رعایت میشه همش پارتی بازی و آشنا و... پس ما هیچ سهم و حقی نداریم؟ فردای قیامت جلوی همه اونایی که حقمان را پایمال کردن و منو شرمنده زن و بچه م کردن و از دین و ایمان انداختند، می گیرم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi