شناسه خبر : 80578
شنبه 11 بهمن 1399 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای عکس «مهرداد میناوند» با فرزندان شهدای مدافع حرم

عکس مرحوم «مهرداد میناوند» با فرزندان شهدای مدافع حرم، پس از اعلام خبر درگذشت این پیشکسوت فوتبال کشور، در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد؛ اما ماجرای این عکس چیست؟

 اعلام خبر تأسف‌برانگیز درگذشت «مهرداد میناوند» فوتبالیست سابق تیم ملی و از پیشکسوتان تیم فوتبال «پرسپولیس»، واکنش‌های مختلفی را در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت که در این میان، واکنش‌ها به عکس این پیشکسوت فوتبال کشور با فرزندان شهدای مدافع حرم، کمی متفاوت‌تر بود. و اما ماجرای این عکس؛

ماجرای این عکس به آن‌زمانی برمی‌گردد که مرحوم «مهرداد میناوند» وقتی در برنامه «خندوانه» حضور یافته بود، قول داد که فرزندان شهدای مدافع حرم را به محل تمرین پرسپولیس ببرد؛ بنابراین در بهمن سال ۱۳۹۵، این کودکان را به استادیوم «شهید کاظمی» برد، تا آن‌ها یک روز متفاوت و شادی را در کنار بازیکنان تیم پرسپولیس سپری کنند.

ماجرای عکس مرحوم «مهرداد میناوند» با فرزندان شهدای مدافع حرم

مرحوم «میناوند» پس از این اقدام ارزشی و قابل تحسین، از صمیم قلب به خانواده‌های شهدا ادای احترام کرد و گفت: «نسبت به این خانواده‌ها یک دین بزرگی دارم که باید ادا می‌کردم؛ البته کاری هم نکردم، من کوچک همه شهدا و خانواده‌های شهدا هم هستم؛ چون به‌دور از هرچیزی، شاید هرکسی هر عقیده‌ای داشته باشد؛ ولی برای احترام به این آدم‌ها (خانواده‌های شهدا)، کلاه خود را از سر برمی‌داریم و کوچک همه آن‌ها هستیم؛ امیدوارم که بتوانم بیشتر از این، به این بچه‌ها خدمت کنم».

وی همچنین در مصاحبه دیگری نیز گفت: «...امنیت داریم، این امنیت را -از صمیم قلب خود می‌گویم- مدیون پدران همین‌ بچه‌ها هستیم که رفتند، فرزندان خود را تنها گذاشتند و شهید شدند. و من در آن برنامه دوست داشتم تا کاری کنم و این بچه‌ها را خوشحال کنم...».

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi