شناسه خبر : 80582
دوشنبه 20 بهمن 1399 , 14:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استاندار یا بازرس کل استان پاسخ دهند؛

مسئولان استان هرمزگان با مردم چه می کنند؟!

اکنون با گذشت هفت ماه از این مراجعه اثری از صدور گذرنامه نیست و با توجه به اینکه اصل حادثه توسط استانداری هرمزگان رقم خورده است و سوءنیت استانداری طی گزارش های کذب ارسالی بعدی از سوی استانداری...

فاش نیوز - بسمه تعالی؛ بیش از هفت ماه است گذرنامه‌ام توسط استانداری هرمزگان به بهانه ضدعفونی و مبارزه با کرونا کاملا اسیب دیده و غیر قابل استفاده شده است.

اصل گذرنامه توسط سرپرست وقت حراست استانداری به دروغ به عنوان مفقودی! و نه مخدوش شده توسط استانداری به اداره گذرنامه استان ارسال می شود و اداره گذرنامه برابر اعلام مدیر کل انتظامی استانداری، قرار می شود با احراز الکترونیک هویت بنده و انگشت نگاری الکترونیک، با توجه به اینکه بنده مقیم هرمزگان نیستم فورا گذرنامه را صادر نماید.

فورا به دفتر پلیس به علاوه دهی که نامه صادر شده است مراجعه کردم و فورا تمامی کاربرگ های قانونی و الزامی را تکمیل نموده و تحویل دادم و با کشیدن کارت بانکی خود برای صدور کاربرگ، عملا اثبات کرده ام که به موقع هم مراجعه نموده ام.

اکنون با گذشت هفت ماه از این مراجعه اثری از صدور گذرنامه نیست و با توجه به اینکه اصل حادثه توسط استانداری هرمزگان رقم خورده است و سوءنیت استانداری طی گزارش های کذب ارسالی بعدی از سوی استانداری، از جمله انتساب توهین توسط حقیر به پرسنل استانداری! در جلوگیری از حل مشکل بنده محرز است.

تقاضا دارم سازمان بازرسی کل کشور بجای بایگانی کردن این گزارش طبق روال قبلی! هوشمندانه موضوع را بررسی مجدد نمایند و با عنایت به اینکه وقتی اصل گذرنامه هم در اختیار استانداری است و احراز هویت حقیر توسط حراست استانداری صورت گرفته است و بعد گذرنامه را معدوم کرده اند! خود نیز دستور دهند کاربرگ صدور گذرنامه بنده به تهران ارسال شود و این ظلم هفت ماهه و ضررهای جبران ناپذیری را که به حقیر وارد کرده اند خاتمه دهند.

ضمنا در صورتی که مجددا بایگانی نمایید! بنده نیز حق قانونی خود می دانم تا حصول نتیجه پیگیری نمایم. زیبنده نیست دولتی که ادعای بازگرداندن عزت به گذرنامه ایرانی را داشت، حالا خود، گذرنامه شهروندانش را معدوم کند و بعد برای آنها گزارش کذب بنویسد که به فلان و فلان توهین کرده است.

بالغ بر شش مورد پرواز مستقیم به بندر عباس و چندین مورد سفر زمینی که تماما با صدور بلیط قانونی و قابل استناد می باشد، باعث نشد آقایان متوجه شوند و مشکل را حل نمایند؛ در شرایطی که چندین میلیون تومان هزینه سفر را بر من تحمیل کرده اند و مانع از سفر خارجی بنده شده اند. با این حال با کمال وقاحت منت می گذارند که صد هزار تومان و یا بیشتر پول صدور گذرنامه را هم به من پرداخت کرده اند؛ که این دروغ نیز در سامانه سازمان بازرسی ثبت شده و قابل پیگیری است.
گفتنی است خرداد ماه سال جاری استانداری هرمزگان به عنوان مقابله با کرونا، گذرنامه یک مراجعه کننده را با مواد ضدعفونی مخدوش می کند و بعد هم با کلی طلبکاری علیه طرف، نامه می زند که فلانی اصلا خودش دوست ندارد گذرنامه جدید دریافت کند. با این که مراجعه کننده بارها با مسولان استانداری و بازرسی کل استان هرمزگان حرف می زند و مکاتبه می کند که اقدام کنید و به جبران گذرنامه ای که نابود شده گذرنامه جدید صادر کنید. نه تنها اقدامی نمی کنند، حتی به او اتهام دروغ توهین به مأموران هم می زنند.

اکنون با گذشت حدود 8 ماه از این حادثه، استاندار هرمزگان پاسخ دهد که چطور در دولتی که قرار بود عزت را به گذرنامه ایرانی بر گردانند!گذرنامه ها را نابود می کنند.

خاطر نشان می شود چندین شکایت رسمی برای این موضوع به بازرسی کل استان هرمزگان شده که همه آنها بی جواب مانده است. شاید ترک فعلی که رییس قوه قضاییه قول برخورد با آن را داده بودند همین جاهاست. جایی که با انجام کار غلط، اقدام به ترک اصلاح غلط می کنند!

| امضا محفوظ

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi