شناسه خبر : 80615
دوشنبه 13 بهمن 1399 , 08:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «کریمی» از زنجان آسمانی شد

مادر شهیدان والامقام «میکائیل و فضایل کریمی» از شهدای شهرستان زنجان به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان «کریمی» از زنجان آسمانی شد

مرحومه «طوبا کریمی»، مادر شهیدان والامقام «میکائیل و فضایل کریمی» از شهدای شهرستان زنجان پس از تحمل سال‌ها دوری فرزندان، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع مادر شهیدان کریمی بعدازظهر امروز ۱۲ بهمن‌ماه در بهشت زهرا(س) زنجان برگزار می‌شود.
شهید «میکائیل کریمی» دوم تیرماه سال ۱۳۴۲‏ در شهرستان زنجان دیده به جهان گشود. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و نهایتا هفدهم اسفند ۱۳۶۲‏، با سمت فرمانده گردان ١۴ ‏امام حسین(ع) در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به پا و صورت، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر پاکش را هم در مزار پایین زادگاهش به خاک سپردند. 
شهید «فضایل کریمی» هم دوم شهریورماه سال 1345 در شهرستان زنجان دیده به جهان گشود. تا پایان دوره راهنمایی تحصیل کرد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، نهایتا هفتم اسفندماه سال 1362 در جزیره مجنون عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکرش مدت‌ها در منطقه برجای ماند در سال 1375 پس از تفحص در مزار پایین زادگاهش به خاک سپرده شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi