شناسه خبر : 80731
دوشنبه 20 بهمن 1399 , 08:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «تیموری» به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه خانم «فاطمه کاظمی» مادر شهیدان معزز «محمد و مصطفی تیموری» از اصفهان، پس از سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش آسمانی شد.
 
مادر شهیدان «تیموری» به فرزندان شهیدش پیوست

 حاجیه خانم «فاطمه کاظمی» مادر شهیدان «محمد و مصطفی تیموری» پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش در سن 76 سالگی بر اثر ایست قلبی به رحمت ایزدی پیوست.
پیکر مطهر این مادر بزرگوار شنبه 18 بهمن ۹۹ در گلزار شهدای بخش جروکان تشییع و به خاک سپرده شد و مراسم ترحیم وی صبح روز یکشنبه 19 بهمن برگزار شد.
شهید «محمد تیموری جروکانی» بیست و دوم خرداد 1338، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و دهم اردیبهشت‌ماه 1361، با سمت آرپی جی زن در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.
 شهید «مصطفی تیموری جروکانی»؛ یکم شهریور 1343 در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیستم بهمن 1361، با سمت تک تیرانداز در فکه ایلام بر اثر بمباران شیمیایی توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای جروکان واقع است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi