شناسه خبر : 80967
جمعه 01 اسفند 1399 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح آموزش یک هزار خبرنگار تراز انقلاب در خوزستان

مسئول سازمان بسیج رسانه‌ی خوزستان، از آغاز طرح آموزش یک هزار خبرنگار تراز انقلاب به همت بسیج رسانه‌ی خوزستان خبر داد.

فاش‌نیوز - مسئول سازمان بسیج رسانه‌ی خوزستان، از آغاز طرح آموزش یک هزار خبرنگار تراز انقلاب به همت بسیج رسانه‌ی خوزستان خبر داد.
  به گزارش همکار ما از اهواز، سجاد بهمئی مسئول بسیج رسانه‌ی خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی از اولویت‌های بسیج رسانه‌ی استان است.


 وی درباره‌ی هدف از برگزاری این دوره بیان کرد: باتوجه به بررسی انجام شده و باتوجه به نظر تخصصی شورای بسیج رسانه، امروزه یکی از نیازهای اساسی رسانه و فضای مجازی، آموزش جدی خبرنگاران در حوزه‌های مختلف و تخصصی است.

 مسئول بسیج رسانه‌ی خوزستان ادامه داد: در راستای افزایش سطح آموزش و کیفی‌سازی حرفه‌ی خبرنگاری، سازمان بسیج رسانه، اقدام به برگزاری دوره‌ی آموزشی طرح اعتلای بسیج و آموزش ۱۰۰۰ خبرنگار تراز انقلاب کرده است و در همین راستا برای رفع کمبود خبرنگاران در سطح شهرستان‌ها و استان، دوره‌ی مجازی اآموزش خبرنگاران تراز انقلاب برگزار خواهد شد.

 بهمئی یادآور شد: از اهداف دیگر برگزاری این دوره‌ها، شناسایی افراد مستعد و توانمند در حوزه‌های تخصصی رسانه برای معرفی به رسانه‌های مرجع استانی و کشوری است.

  وی با اشاره به اینکه معتقد هستیم که ارتقای رسانه‌ها در گرو داشتن خبرنگاران متخصص و باکیفیت است، افزود: این دوره با همکاری مدیریت آموزش جهاد دانشگاهی خوزستان به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت اساتید برتر رسانه برگزار خواهد شد.

 بهمئی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره بر اساس اطلاعات پوستر مربوط به دوره می‌توانند پیش ثبت‌نام خود را با ارسال مشخصات به شماره همراه ۰۹۳۶۱۱۱۳۹۳۳ انجام دهند.

 

گزارش از جعفری

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi