شناسه خبر : 81492
شنبه 30 اسفند 1399 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توزیع بسته های معیشتی در روستاهای حواشی بوشهر/تصاویر

در آستانه‌ی آغاز سال نو، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر به منظور توزیع بسته‌های معیشتی و بررسی مشکلات، در روستای بن بید حضور یافتند.

فاش‌نیوز - گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر به منظور توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی دانش‌آموزان، شیرینی و شکلات، برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از معلم پرتلاش و زحمتکش مدرسه‌ی بن بید و دهیار آقای صیادی و بررسی مشکلات، در روستای بن بید حضور یافتند.

 در واپسین روزهای سال 99 گروه جهادی ایثارگران بدون‌مرز در معیت مدیر بسیج سازندگی سپاه امام صادق«ع» استان بوشهر و مسئول بسیج سازندگی شهرستان دشتی، در روستای بن بید حضور یافته، و ضمن گفتگو با اهالی این روستای دورافتاده، روز شادی را برای کودکان رقم زدند، گفتگو با دهیار روستا در مورد مسائل و مشکلات روستا از دیگر برنامه‌های گروه در این اردوی جهادی بود.

 اضافه می‌نماید روستای بن بید از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر بوده، که دارای حدود دویست نفر جمعیت می‌باشد. جاده‌ی خاکی و صعب‌العبور، نداشتن خانه‌ی بهداشت، عدم آنتن‌دهی مطلوب تلفن همراه، نداشتن اینترنت، و ارتباطات تلویزیونی، عدم برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی، از عمده مشکلات این روستای دورافتاده بوده که طلب می‌نماید مسئولان محلی و استانی جهت برطرف نمودن آن، اقدام عاجل به عمل آورند.

 لازم به ذکر است در راستای تکریم خانواده‌ی معظم شهدا و ایثارگران، و در ادامه‌ی دیدارهای گروه از خانواده معزز شهدا و ایثارگران در مناطق پیرامونی اردوهای جهادی، اعضای گروه جهادی، به اتفاق مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد استان بوشهر قبل از حضور در روستای بن بید، در منزل جانباز هفتاد درصد عبدالرضا یعقوبی در شهر شنبه، و همچنین شهید محمد تاج الدین در روستای اسلام آباد حضور یافته و با اهدا لوح تقدیر و هدیه، از مقام شامخ این جانباز والامقام و مادر بزرگوار شهید تاج‌الدین تجلیل به عمل آوردند.

 

گزارش از علامه زاده

اینستاگرام
...
آمریکا به برجام بر نمی گردد .
اروپا به برجام بر نمی گردد .
دروغ می گویند .
و شرایط دارند .
که ایران نباید بپذیرد .
چون سرنگون میشود‌ .
تنها راه ایران جنگیدن است .
و چون آنها سلاح دارند .
ما فقط :
باید اتمی اسرائیل را منفجر کنیم.
که نقطه ضعف غرب است .
و تنها راه برد ایران .
بدون اینکه مستقیم بجنگیم .
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi