شناسه خبر : 82011
پنجشنبه 26 فروردين 1400 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسری قانون واگذاری خودرو به همسران و فرزندان دارای معلولیت و محدودیت جسمی شهدا

آن تعداد از همسران و فرزندان شهدا که به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد معلول جسمی حرکتی شناخته می شوند می توانند از تسهیلات...

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تسری قانون واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط مندرج در این مصوبه به همسران و فرزندان شهدا که معلولیت و محدودیت جسمی حرکتی دارند خبر داد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق شرکت های خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا مکلف است از محل تولید محصولات ملی خود نسبت به اختصاص تعداد ۲۰.۰۰۰ خودرو برای تحویل به جانبازان بالای ۲۵% دارای محدودیت‌های جسمی و حرکتی و جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقسیط ۵ ساله اقدام و گزارش عملکرد را هر سه ماه یک بار به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و کمیسیون صنایع و معدن مجلس ارایه نماید. کارمزد ۴% به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال از محل ردیف ۱۳۱۶۰۰ تأمین می گردد.

تبصره: آن تعداد از همسران و فرزندان شهدا که به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد معلول جسمی حرکتی شناخته می شوند می توانند از تسهیلات موضوع این ماده استفاده نمایند.

اینستاگرام
ملاک چیست؟
توضیح دهید.
شفاف...
نه در لفاف.
با سلام و تحیات لطفا اگه قانونی را تصویب می کنید آنرا اجرا کنید به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس جهت قاون تسهیلات خودر و با توجه به معلولیت جسمی و حرکتی مراجعه کردم که این سازمان منکر چنین قانونی شد.
با سلام بنده فرزند شهید با ۴۶سال سن از ۱۶سالگی دچار ضایعه نخاعی از ناحیه گردن می باشم و از قسمت دست و پا دچار معلولیت جسمی هستم با توجه به قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، فرزند شهید جهت بهره مندی از مزایای خودرو باید معلولیتش توسط کمیسیون پزشکی بنیاد شهید تایید گردد.
حال بنیاد شهید استان آذربایجان غربی حتی حاضر نیست بنده را به کمیسیون پزشکی دعوت کند و اعلام میدارد که کمیسیون پزشکی بنیاد فقط مختص جانبازان است.
فقط شعار میدن و اگه سودی براشون نداشته باشه به مرحله اجرا نمیرسه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi