شناسه خبر : 82131
دوشنبه 30 فروردين 1400 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گروگان گرفتن معیشت مردم برای اهداف سیاسی!

رئیس‌جمهور در حالی که رژیم صهیونیستی به کارگردانی و دستور آمریکا در تاسیسات هسته‌ای ایران خرابکاری می‌کند، به منتقدان داخلی می‌گوید: «از مذاکرات وین نترسید. ما منطق قوی داریم. می‌توانیم دشمن را مجاب کنیم».
روزنامه رسالت با طرح این موضوع نوشت: معلوم نیست مخاطب آقای روحانی کیست؟ چه کسی گفته است مذاکرات وین ترسناک است؟ رئیس‌جمهور محترم در حالی که دیپلمات‌های ما در وین مذاکره می‌کنند، اتحادیه اروپا سه نهاد ایرانی و چند فرد ایرانی را به تحریم‌‌های ظالمانه خود به بهانه نقض حقوق بشر اضافه کرده‌اند، می‌گوید: «هیچ جناحی حق ندارد معیشت مردم را برای انتخابات به گروگان بگیرد». مردم انتظار دارند رئیس‌جمهور به خاطر خرابکاری صهیونیست‌ها و ادامه خصومت آمریکا و سه شرور اروپایی آن هم وسط مذاکرات وین، فریادش علیه دشمن بلند باشد اما ناباورانه می‌بینند او علیه جناحی در کشور فریاد می‌زند و نسبت‌های ناروا می‌دهد که وجود خارجی ندارد.
چه کسی 8 سال است مملکت را به خاطر یک توافق خیالی معطل کرده است؟ چه کسی معیشت مردم را در این 8 سال به گروگان گرفته است؟ و مدام وعده می‌دهد تحریم‌ها برداشته می‌شود. اما نه تنها آب از آب در این مدت در مورد تحریم‌ها تکان نخورده، بلکه بر حجم و اندازه آن مدام افزوده می‌شود، حتی در  حین مذاکرات وین؟!
آقای رئیس‌جمهور می‌فرمایند: «بگذارید مردم راحت باشند، مردم زندگی کنند و تحریم‌ها برداشته شود». چه کسی است که نمی‌گذارد مردم در این 8 سال راحت زندگی کنند؟ چه کسی است که با کاهش قدرت ارزش خرید مردم به اندازه 6 برابر و تورم 700 و 800 درصدی در مسکن، خودرو، طلا و... نمی‌گذارد مردم زندگی کنند؟! آیا یادتان است قیمت ارز را از دولت قبلی چند تحویل گرفته‌اید و الان چند تحویل می‌دهید؟! قرار است در وین چه اتفاقی بیفتد که قبلا در لوزان و واشنگتن که رفتید گفت‌وگو کردید و به برجام بی‌فرجام رسیدید، نیفتاده است؟!
آمریکا و اروپا دارند با شما بازی می‌کنند چرا متوجه نیستید؟ چرا امنیت ملی و منافع ملی را به حراج گذاشتید؟ برای کسب چند رای؟! آقای رئیس‌جمهور یک نظری به نظرسنجی‌های نهادهای دولتی بیندازید و ببینید کجا ایستاده‌اید؟!
با چه رویی «این» و «آن» را متهم می‌کنید در حالی که در جایگاه متهم اصلی ناکارآمدی دولت در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی ایستاده‌اید! بگذارید کسانی که بی‌ادعا کارهای بزرگی برای کشور کرده‌اند بیایند خرابی‌ها را اصلاح کنند و یک آواربرداری از خساراتی که به کشور زدید، بکنند.
مردم حق دارند از شما بپرسند کجا دارید می‌روید و مملکت را با این قدرت عظیم ملی می‌خواهید به کجا ببرید!
شما باید به این پرسش پاسخ دهید کاری را که ظرف 8 سال نتوانستید بکنید، چطور در مذاکرات چند روز وین می‌خواهید بکنید، آن هم بدون راستی‌آزمایی؟!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi