شناسه خبر : 82155
سه شنبه 31 فروردين 1400 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انعقاد تفاهم‌نامه صندوق اشتغال ایثارگران و بانک توسعه تعاون

تفاهم‌نامه همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بانک توسعه تعاون به امضای مدیران عامل این دو مجموعه رسید.

به منظور فراهم شدن زمینه تسهیل و اعطای تسهیلات بانکی از محل منابع مشترک بانک توسعه تعاون و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برای فراهم کردن زمینه حمایت از ایجاد و توسعه فرصت‌های کسب و کار خانگی، خرد و کوچک بازارمحور برای تحقق موضوع کارآفرینی و اشتغالزایی جامعه ایثارگری با نرخ توافقی، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو مجموعه به امضا رسید.
محور اصلی این تفاهم‌نامه که به امضای محمدحسن آزما مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون رسید؛ «اعطای تسهیلات در راستای ایجاد تقویت زیر ساخت اشتغال جامعه ایثارگری» است.
ضمناً در راستای اجرای مأموریت‌ها و وظایف سازمانی صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران الحاقیه قرارداد همکاری به منظور بهره‌مندی شخصیت‌های حقوقی ایثارگران با بانک توسعه تعاون جهت بهره‌مندی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل منابع خاص ایثارگران که قابل تخصیص از طرف صندوق توسعه ملی است نیز به امضای طرفین رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi