شناسه خبر : 82258
یکشنبه 05 ارديبهشت 1400 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کجا جانبازان را ماشین دار کردید؟!

مرتضی قنبری وفا - آقایان مسئول متولی واگذاری خودرو به جانبازان، الان ماه هاست داستان واگذاری خودرو به جانبازان، رسانه ای شده، تا جائیکه آشنایان می پرسند خودرو شما دوگانه سوز است یا صرفا" بنزینی؟

از ابتدا آمدید این قانون را وارونه کردید، از پایان جنگ تا کنون، تمام دولت ها به واگذاری خودرو طی هر ده سال تن دادند، از مرحوم رفسنجانی تا آقای خاتمی و آقای احمدی نژاد، البته هر دولت، برای اجرای این قانون رویه خاص خود را بکار برد، حالا چه خوب چه بد، بگذریم، ولی از شرایط روز جانبازان مثلا" همان 70 درصدی ها آگاه هستید؟

در زمان تزریق واکسن کرونا به جانبازان شهر خودمان ساری، (ده روز پیش) شاهد بودم که بسیاری از جانبازان 70 درصد، اکنون خودروی شخصی ندارند، حالا دلایل آن زیاد است که اینجا مورد مناقشه نیست، ولی فقط اگر بخواهم به بزرگترین دلیل آن اشاره کنم، جانبازان 70 درصدی بودند که در ده سال پیش، به خاطر کم توجهی و بی توجهی مسئولان، در حالیکه می توانستند دو خودروی پژو صفر کیلومتر بگیرند، این امتیاز را بین 7 تا 10 میلیون تومان فروختند و پس از آن نقره داغ شدند، که اگر مسئولان متولی فقط کمی شفافیت به خرج می دادند، آنان حداقل افسوس گذشته را، به جان نمی خریدند. خب بگذریم!

حالا از قبل  از ارسال لایحه بودجه سال 1400، آمدند این زمزمه ها را به راه انداختند، سپس بار مالی آن در بودجه سال 1400 لحاظ گشته و شورای محترم نگهبان، بدون فوت وقت و تردید آن را تصویب و به صورت قانون لازم الاجرا به برنامه و بودجه، ابلاغ شده و حال که در انتظار اجرائی شدن این قانون و واگذاری خودرو به تمام جانبازان دارای شرایط لازم شده، هر هفته 3 بند می رود 2 بند اضافه می شود، که چی؟

مگر در واگذاری خودرو دنا به نمایندگان مجلس که ماشالله هم راننده دارند هم بادیگارد (ما که بخیل نیستیم) این همه زمان برد و دست به دست شد، چرا با بدن آش و لاش جانبازان اینجوری میکنید، مگر جانباز جماعت چاقو گذاشت زیر گردن شما که خودرو بدین به ما؟ بخدا گندش را   در آوردید! ما را با درد خود رها کنید!
آمدید اعلام کردید به جانباز بالای 25 در صد دارای مشکل حرکتی، خودرو تعلق می گیرد! می دونید چه گندی زدید؟! جانبازان را به جان جانبازان انداختید!

آخر ما از کجا بنالیم! این شما مسئولین! این مردم گرسنه، ساده باور! رسانه های فضای مجازی که علنا" میگویند این ها همه رایگان میگیرند و حق مردم دیگر است! آخرش، خود جانبازان!

جمع کنید این بساط پوپولیستی، عوام فریبی! بعد برای برجام، فرجام و خرجام از مردم رای گدائی می کنید! آخر جانباز و ایثارگر، مگر تریبونی هم دارد! سر و ته اش جمع بشود آخرش همین (فاش نیوز) است!
اما بترسید از آه مظلوم جماعت جانباز! چون چیزی برای از دست دادن ندارد و می زند به سیم آخر بعد بشینید بگوئید: (و برکت الله)
والسلام

اینستاگرام
این فاش نیوز به نظر شما کیه ؟
خود همین آقایان .... هر چی به نفع خودشان هست انتشار میدن ! هر چی هم که به ضررشونه !!!!!
تموم اینا بازیه برای بدنام کردن ایثارگران ....
میخوان به جامعه برسونند که ما خیلی خدمات به ایثارگران و خانواده هاشون میدهیم ....
سلام
آقایان مسئول حالا که طرح ثبت خانه ها که معلوم نیست هدفش جیست دارد و باید اجرایی و انجام شود لطف میکردید که قبلش در فرم ثبت نام اسمی از جانبازان در آیتم های سایتش می آوردید که ما جانبازان با دریافت وامهای با بهره های زیاد و سختی به خانواده هایمان و خودمان برای خودمان و مثلا بچه هایمان آینده نگری کردیم و مثلا آپارتمانی خریدیم کاری نکنند باز از ما هم مالیات بگیرند.تجربه نشان داده اینان هیچ وقت به فکر ما نیستند. فاش نیوز عزیز پیگیری کنید از نمایندگان مجلسی که این طرح را فوری تصویب و برای اجرا به دولت ابلاغ کردند.
بادرودی دوباره به محضر حضرتعالی، جناب آقای قنبری وفا ممنونم که از جانبازان همیشه دفاع تمام قدکرده اید، لطفآ دعا بفرمایید که شراین کرونا از سر تمام بندگانش درهرجای کره زمین هستند دفع بلا شود البته همه اش دعا نیست که فقط خدا خدا کنیم وهمون خدا گقته با توکل برمن(خداوند سبحان) زانوی اشتر ببند یعنی اینکه به خدا توکل کنیم ولی بایستی فاصله ها، ماسک زدن که حال وزیر محترم بهداشت و درمان میگن که از دو ماسک استفاده کنین بگذریم، جناب قنبری وفا دوست دارم از نزدیک شما عزیز دل جانبازان واقعی هستین ملاقات کنم، دوستدارت سیدعلی
برادر بزرگوار قنبری وفا،منظور حضرتعالی از گندی که جناب پاکدل در مورد واگذاری به جانبازان بالای ۲۵ درصد،دارای مشکل جسمی وحرکتی گفتن چی هست، ی مقدار شفاف صحبت کنیم،بعداز۳۵سال برای اولین بار هست،که جانبازان دارای مشکل جسمی وحرکتی (حتی درحدشعار)دیده شدن، مشکل کجاست!؟ چرا جانبازان بجان هم می افتن،مگر تابه امروز که ۳۵ ساله این قانون،مختص عزیزان بالای ۵۰درصد بوده،مگر جانبازان بجان هم افتادن ،یاد مثال معروف ## ازماست که برماست##
با درود و عرض ارادتی فراوان به محضر جناب آقای قنبری وفا جسارتاً فقط یک جمله وآن اینست که دولت به اصطلاح تدبیر و امید که دروغگو ترین است، ویک جمله دیگر و آن اينکه تمامی افرادی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 1400شده اند حتی یک نفرشان ازجامعه هدف خصوصا مظلوترین قشرجانبازان نامی نبرده انگارکه ما به صفحات تاریخ پیوسته ایم، دوستدارتان جمعی از جانبازان
درود و عرض ارادتی فراوان به محضر جناب قنبری وفا جسارتاً درجای فرموده بودیدکه جانبازان قطع نخاع دراولویت واگذاری خودرو هستند برادرمن حقیر خودراجانبازندانسته ومعلول هستم چراکه جانباز جایگاهی داردکه من حقیر نداشته امادرخصوص واگذاری خودرو برادرجان خودرونیازمبرم جانبازان واقعی حال باهردرصدی نخست واقعا جانباز ودوماقطع عضویانقص عضو باشنداما اینکه فرموده جانبازان نخاعی خودروی اتومات وجانبازان دیگر هرخودروی ببینیدجناب قنبری وفا جانبازانی هستند که قطع پاویاقطع دست هستندخودروی اتومات همچون‌ جانبازان نخاعی ازاولویت های جانبازان قطع عضو می باشنداما اینکه من جانباز قطع عضو بیام بگم به منم چون جانباز 70 درصد هستم بایستی ویلچر، تشک مواج، تشک بادی برقی، ودیگر مواردبهداشتی که انصافاً نياز جانبازان قطع عضو نمی باشدوچنانچه جانبازان قطع عضو چنین درخواستی داشته باشند بایستی شک کرد اما درخصوص حقوق ومزایای ریالی وخودروی اتومات نیاز مبرم جانبازان قطع نخاع که حقیر خاک پای تمامی جانبازان واقعی خصوصآ جانبازان نخاعی هستم اما حقوق ومزایا وخصوصا خودروی اتومات نیازمبرم تمامی جانبازان قطع عضو باهردرصدی میباشد، درخاتمه عرایضم صحت وتندرستی بزرگ جانباز انقلاب اسلامی حضرت آقا امام خامنه ای که بارها فرموده اند همه ازجنگ فارغ شده اند الا جانبازان و خانواده هایشان این جمله معروف حضرت آقا رو فقط برای دولت بنفش که به درخواست های که حق و حقوق حقه قانونی امان میباشد ولی خودرابه کوچه علی چپ میزنند، صحت و تندرستی تمامی جانبازان واقعی را از یگانه بی همتاخداوند متعال مسئلت می نمایم، خاک پای تمامی جانبازان دردورنج کشیده وطنم سیدعلی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi