شناسه خبر : 82391
شنبه 11 ارديبهشت 1400 , 08:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر معاون فرهنگی بنیاد شهیدبه سیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه به منظور دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.
 
سفر معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان سیستان و بلوچستان

سردار یعقوب سلیمانی در سفر به شهرستان چابهار و کنارک با جانباز ۷۰ درصد «امیرمحمد رضوانی نیا» و «گل بی‌بی بلوچ زهی» همسر شهید «مراد محمد محتشمی نیا» دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها در جریان مسائل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت و از فداکاری و صبر ایثارگران معزز تجلیل کرد.
سردار سلیمانی در ادامه به شهرستان سرباز سفر کرد و با جمعی از فرماندهان سپاه این شهرستان به همراه گروه جهادی «حاج احمد متوسلیان» و گروه جهادی «ستارگان ایثار» دیدار کرد.
شرکت در مراسم افطاری با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان سرباز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان سرباز بود.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های کنارک، چابهار و زرآباد بازدید خواهد کرد و در این بازدیدها اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به اردوهای فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران باعث سربلندی و افتخار برای میهن اسلامی شد.
 
ادامه سفر معاون فرهنگی بنیاد به سیستان و بلوچستان/جانفشانی ایثارگران باعث سربلندی ایران اسلامی شد

سردار یعقوب سلیمانی روز جمعه 10 اردیبهشت نیز در دومین روز سفر به استان سیستان و بلوچستان در شهرستان چابهار با والدین شهید «عرفان کطری» از شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی تاسوعای حسینی و «گل بی‌بی ملازهی» مادر شهید «عبدالغنی ملازهی» از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دومین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های کنارک، چابهار و زرآباد بازدید کرد و در این بازدیدها اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به اردوهای فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.
وی همچنین با حضور در مراسم افطاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان‌های مرزی راسک و سرباز در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راسک با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ایثارگران معزز، گفت: خدا را شاکر هستم که در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غیور و مرزنشین شهرستان‌های راسک و سرباز هستم.
سردار سلیمانی افزود: شهدا و ایثارگران در مسیر معامله با خداوند بزرگ از جان و مال و خانواده‌های خود گذشتند و این جانفشانی و از خودگذشتگی باعث سربلندی و افتخار برای میهن اسلامی شد و ما مسئولان و خادمان شهدا این عزت و افتخار و سربلندی را مدیون و مرهون جانفشانی این عزیزان می‌دانیم.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت خدمت به ایثارگران، افزود: به پاس‌داشت جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در جهت خدمت خالصانه به خانواده‌های این عزیزان نباید قصور و کوتاهی صورت گیرد چراکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر اجر و پاداشی دارد که این اجر و پاداش کمتر از خود شهادت نیست.
 سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: حضرت امام علی (ع) که یکی از بندگان مقرب درگاه الهی بودند با این همه فضیلت و بزرگی زمانی که در آستانه شهادت بودند فرمودند «به خدای کعبه که رستگار شدم» و این یعنی رستگاری و عاقبت به خیری را در شهادت می‌دیدند و این بیان گوهربار امیرالمؤمنین (ع) نشان از جایگاه بلند و عرفانی شهدا دارد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi