شناسه خبر : 82493
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر مطهر معلم شهید راشخوار در رامهرمز آرمید

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر معلم شهید علی حسین راشخوار از شهدای دوران دفاع مقدس در رامهرمز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر معلم شهید علی حسین راشخوار دوشنبه شب و در شب شهادت امیرالمومنین علی (ع) از محل یادمان شهدای گمنام رامهرمز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

پیکر مطهر معلم شهید راشخوار در رامهرمز آرمید

این شهید والامقام در ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر جزیره مجنون هورالعظیم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر او پس از ۳۶ سال با تلاش نیرو‌های تفحص سپاه پاسداران شناسایی و در نهایت خبر تفحص و شناسایی پیکر این شهید والامقام در هفته معلم به خانواده او اعلام شد و در هفته‌ای که به نام معلم نامگذاری شده است به کشور بازگشت.

شهید راشخوار متولد ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۳ در منطقه آبگرمک بخش میداوود شهرستان باغملک بود که پیش از انقلاب نیز سال‌ها سابقه مبارزاتی با رژیم طاغوت داشت و پس از انقلاب در زمان تحصیل به میدان نبرد حق علیه باطل رفت و در این راه جان خود را تقدیم انقلاب و نظام کرد.

پیکر مطهر این شهید در بهشت زهرای روستای درویشان امامزاده عباسعلی از توابع شهرستان رامهرمز به خاک سپرده شد.

همچنین دوشنبه شب پیکر‌های پاک و مطهر شهیدان لطیف شهی زاده، عبدالحمید خبری و غلامحسین خروسی نژاد از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس شهرستان دزفول به حرم مطهر سبزقبا (ع) منتقل شدند که قرار است آیین خاکسپاری این شهیدان بدون حضور عموم مردم و به صورت رسمی در سپاه ناحیه دزفول تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi