شناسه خبر : 83026
شنبه 08 خرداد 1400 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زیر۵۰ درصدها با حداقل حقوق اند!

بهمن - متاسفانه عده ای فکر می کنند ایثارگران از نظر مالی وضعیت خوبی دارند. بنده متولد 71هستم و در سال هفتاد و شش در اثر انفجار مین، مجروح و جانباز چهل درصد هستم.

متاسفانه بنیاد شهید به جانبازان زیر پنجاه درصد، حقوقی در حد رفع تکلیف از خود داده و از دادن حق پرستاری به زیر پنجاه درصد ممانعت می کند.

در حالی که همان محدودیت هایی که یک جانباز چهل درصد دارد، یک جانباز شصت درصد دارد و اصلا قطع عضو نباید ملاک حق پرستاری قرار گیرد.

 در نظر گرفتن حقوق حداقل مشکلات معیشی سست بودن بنیاد خانواده بی پولی و بدبختی همگی معضل جانبازان زیر پنجاه درصده.

متاسفانه فاش نیوز هم فقط ادعاست. هیچ کس پیگیر مشکلات ما نیست. عدم استخدام و بیکاری و... زمینه ساز انزوای هرچه بیشتر من و امثال من شده.

خواهشا شعار ندین این سایتم که دردی رو دوا نمیکنه. تعطیل کنین.

اینستاگرام
برادر گرامی حرفتان حق اما طرز بیان آنرا ناحق جلوه می دهد....
فاش نیوز یک خبرگزاری است، یک رسانه است نه مسول اجرای قوانین و حل مشکلات ما...
همین که بدون حذف یک نقطه تمام حرف هایمان را منعکس می کنند شخصا بسیار ممنونم.
فاش نیوزی های عزیز؛ از اینکه همیشه و بدون منت مشکلات ما را منعکس و به گوش مسولان می رسانید بسیار بسیار ممنونیم.
سلام و عرض ادب و احترام به محضر جانباز جامانده شیمیایی حرف حق را زدی نه تنها سایت وزین فاش نیوز بلکه هیچ سایت ویا روزنامه ها توان اجرایی نداشته ولی همینطور که دوست وهمرزمم بیان کردند همینکه سایت وزین فاش نیوز بدون سانسور مطالب را در دید همگان میذاره خودش به تنهایی 50%کارپیش رفته خداقوت فاش نیوزی ها.
برادر گرامی ایثارگران که اقایون کسانی هستند که بالای 50درصدباشند ./. هر جایی در سازمان ایثارگران که صحبت از رفع مشکل یا گرفتاری امثال جنابعالی و یا بنده نوعی می شود اولین پرسش اقایون اینکه چند درصدی اگه زیر 50درصد باشی با کمال .... به شما تعلق نمی گیره!!!! خدا می دانه که بنده از اینکه به عزیزان بالای50درصد هر حمایتی(مادی یا معنوی) بشه(که حقه شونه) خوشحال می شم اما روی صحبت من با مسئولان است نه عزیزان بالای 50درصد./. اون موقع که امثال من نوعی جبهه رفتن و وسلامتی خودشون را برای عقیده و کشورشون دادن که به فکر درصدو کمیسیون واین چیزها نبودیم که الان مدعی باشیم اما الان که قانون و مصوبه برای این عزیزان تصویب حاکمیت شده شما مسئولان ایثرگران خود را بالاتر از این قوانین ندانید./.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi