شناسه خبر : 83308
شنبه 22 خرداد 1400 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دردیدار آیت‌الله اشکوری با خانواده خانواده شهیدان شعبانلو

تأکیدخانواده شهیدان شعبانلو بر شرکت در انتخابات و حمایت از آیت‌الله رئیسی

مادر شهیدان مقصود و قاسمعلی شعبانلو با بیان اینکه ولایت ستون خیمه انقلاب اسلامی ایران است و حضرت آیت الله رئیسی از منصوبین و امین و یاور مقام معظم رهبری است، ایشان را اصلح دانست و ابراز امیدواری...

فاش نیوز - مادر شهیدان مقصود و قاسمعلی شعبانلو، از شهدای منطقه 17 تهران، با بیان اینکه ولایت ستون خیمه انقلاب اسلامی ایران است و حضرت آیت الله رئیسی از منصوبین و امین و یاور مقام معظم رهبری است، ایشان را اصلح دانست.

به گزارش خبرنگار ما، آیت الله سید علی حسینی اشکوری، نماینده مجلس خبرگان در دیدار با خانواده شهیدان شعبانلو در دارالشهدای تهران(فلاح) به بیان دیدگاه های خود پیرامون انتخابات پیش‌ رو پرداخت و با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ٢٨ خرداد قرار داریم اظهار داشت: بیش از چهل سال است که مردم وظیفه خود را در قبال آرمان‌های انقلاب و خانواده معزز شهدا انجام داده اند.

وی همچنین با بیان اینکه مردم از اوضاع اقتصادی جامعه ناراضی هستند، تصریح کرد که این مشکلات ناشی از تحریم اقتصادی بیگانگان است و بخشی دیگر ناشی ازسوء مدیریت در داخل کشور است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه گفت: می دانم که گرانی ها کمر شکن بر مردم فشار آورده ولی از آنها تقاضا دارم همانند انتخابات گذشته با حضور گسترده شاهد حماسه ای دیگر باشیم.

آیت الله اشکوری با تاکید بر اینکه ریاست جمهوری عرصه خدمت است گفت: انسان مومن از بار سنگین مسوولیت فرار می‌کند. لذا کسی که اعتقاد دارد می تواند گره از مشکلات مردم باز کند وارد میدان می شود.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این موضوع که باید کاندیداها موجب هم افزایی آحاد شوند خاطرنشان کرد: به عقیده بنده آیت الله رئیسی این توانمندی را دارند که موجب این هم افزایی شوند و از تمام امکانات برای رفع مشکلات استفاده نمایند.

ایشان در پایان گفت: از انبیا و اوصیا و از شهدای این بیت معزز مدد می جویم که ملت ایران را توانمند و مسوولین را نسبت به رفع این مشکلات مسوولیت پذیرتر کند.
در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی شعبانلو، برادر شهیدان شعبانلو نیز ضمن خوش‌آمدگویی، به بیان دیدگاه خویش در خصوص انتخابات پرداخت و انتخابات را نماد وحدت ملی و اقتدار و قدرت ایران اسلامی دانست و حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی را نماد بلوغ سیاسی دانست.

همچنین در ادامه، مادر شهیدان شعبانلو با بیان اینکه ولایت ستون خیمه انقلاب اسلامی ایران است و حضرت آیت الله رئیسی از منصوبین و امین و یاور مقام معظم رهبری هستند، ایشان را اصلح دانست و ابراز امیدواری کرد با رای بالای مردم شریف و نجیب ایران اسلامی، مطالبات آنان، خصوصا در حوزه های اقتصادی و اجتماعی را به نحو شایسته مرتفع کرده و دستورات رهبری را جامه عمل بپوشانند.

گفتنی است منطقه ۱۷ تهران (فلاح)، معروف به دارالشهدا، 4000 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi